تولدی مهم برای ارتقای گردشگری ایران


تولدی مهم برای ارتقای گردشگری ایران

یک فعال گردشگری از راه‌اندازی تشکل حرفه ای موسسات آموزش گردشگری کشور خبر داد و گفت: مسلماً راه‌اندازی این تشکل حرفه ای در ساماندهی و ارتقای آموزش گردشگری کشور تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

علی شادلو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با تشریح راه‌اندازی تشکل حرفه ای موسسات آموزش گردشگری کشور اظهار داشت: خوشبختانه پس از مدتها تلاش و پیگیری مستمر - اداره نظارت و ارزیابی میراث فرهنگی با راه‌اندازی این تشکل مهم موافقت کرد.

بیشتر بخوانید:

بچه ناف «طهرونم»

گفتگویی با طعم تنباکوی کاوندیش سیاه با رایحه وانیل با مرد پشت صحنه‌های "هزار دستان"

«تهران» را «طهران» ببین

وی ادامه داد: همچنین اساسنامه تشکل حرفه ای موسسات آموزش گردشگری کشور تدوین و اعضای موسس نیز تعیین شده است و انشاالله امسال تشکل حرفه ای موسسات آموزش گردشگری کشور راه‌اندازی شود.

شادلو با پرداختن به اهمیت راه‌اندازی تشکل حرفه ای موسسات آموزش گردشگری در ایران عنوان کرد: مثلاً در حوزه آژانس‌های گردشگری فقط در تهران بالغ بر 1800 آژانس فعالیت می‌کنند که برای خود تشکل دارند و یا هتلداران نیز برای خود دارای تشکل مستقلی هستند و این موسسات آموزشی بودند که فاقد تشکل معینی بودند.

بیشتر بخوانید:

«کاشی‌ها» خوش‌رنگ‌ترین راویان «قصه‌ها» + تصاویر

«دیزاین پارسی» سوغاتی «هزار رنگ ایرانی»

«مهمان‌نوازی» پارسی ــ «بِرند شیرین» فارسی

مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت آموزشی و گردشگری ارسباران به این مسئله نیز گریزی زد که تعداد موسسات آموزشی گردشگری نیز کم بوده و فعال ترین این موسسات بین 5 تا 15 موسسه هستند، خاطرنشان کرد: مسلماً راه‌اندازی تشکل حرفه ای موسسات آموزش گردشگری در ساماندهی و ارتقای آموزش گردشگری کشور تاثیر به‌سزایی خواهد داشت.

بیشتر ببینید:

پاک‌ترین ساحل ایران با شن‌های طلایی + فیلم

سفر به خاص‌ترین مکانهای جهان بدون سفر به خارج از ایران

800سال دربه‌در یک بچه + تصاویر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟