عنایتی:خلا مهاجم ششدانگ در تیم حس می‌شود/استقلال شده مسئول بزرگ کردن بازیکنان و رفتن آنها!


عنایتی:خلا مهاجم ششدانگ در تیم حس می‌شود/استقلال شده مسئول بزرگ کردن بازیکنان و رفتن آنها!

مهاجم سابق تیم فوتبال استقلال گفت: چند سال است بازیکنان در حالی که پیش از آمدنشان به استقلال اسم و رسمی نداشتند با حضورشان در تیم بزرگ می‌شوند و در آخر هم به خاطر ضعف مدیریت از تیم می‌روند.

رضا عنایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار روز دوشنبه آبی‌پوشان مقابل السد قطر، گفت: حقیقتاً امسال بازی‌های پرنوسانی را از استقلال دیدم و در هر مسابقه یک روی از تیم استقلال را دیدیم. بازیکنان زیادی به تیم وارد شدند و همین موضوع کار سرمربی را سخت کرده است.

وی افزود: چند سال است که این اتفاق می‌افتد و ما بازیکن می‌آوریم و آنها را بزرگ می‌کنیم در حالی که پیش از آمدنشان به استقلال اسم و رسمی نداشتند که فکر می‌کنم این موضوع فقط به خاطر ضعف مدیریت است. استقلال شده «خدمات‌ده» بقیه و مسئول گنده کردن مربیان و مدیران در حالی که این رویه کاملاً اشتباه است و می بینید که به استقلال ضربه زده است.

مهاجم سابق استقلال تأکید کرد: خلأ یک مهاجم شش دانگ در استقلال حفظ می‌شود و این تیم کسی را می‌خواهد که آن جلو توپ‌ها را به گل تبدیل کند. مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری مهاجمان سایه هستند و بازیکن هدف نیستند و به همین دلیل استقلال نیاز به یک گلزن تمام عیار دارد.

وی در خصوص اینکه عملکرد الحاجی گرو را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: حقیقتاً تا الان چیزی ندیده‌ام و باید ببینیم در ادامه کار و شرایط چگونه پیش می‌رود. همان‌طور که گفته‌ام استقلال نیازمند بازیکن گلزن است و گرنه بازیکن زحمتکش و توپ‌گیر در تیم زیاد وجود دارد.

عنایتی با اشاره به اینکه اگر بتواند حتماً در ورزشگاه آزادی حاضر می‌شود، گفت: السد قطر تیمی فوق‌العاده حرفه‌ای است که اگر مقابل آنها اشتباه کنیم تنبیه می‌شویم. بازیکنان این تیم میادین زیادی را دیده‌اند و به همین دلیل از هر اشتباه بازیکنان استقلال استفاده خواهند کرد.

وی در پایان گفت‌وگو با فارس در خصوص اینکه آیا تکلیف مطالباتش با این باشگاه مشخص شد یا خیر، گفت: من با استقلال توافق کردم و بیش از 60 درصد طلبم را بخشیدم و مشکل حل شده است.این را هم بگویم نه تنها طلبی از استقلال ندارم بلکه به استقلال بدهکار هم هستم.

انتهای پیام/ا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟