انفجار فضای مجازی با اشک های سوپراستار مغرور 


سوپراستار شنای چین که به شناگری مغرور و متکبر شناخته می‌شود، بعد از کسب چهارمین طلای انفرادی در بازی‌های آسیایی در آغوش یک خبرنگار چینی گریه کرد تا وجه احساساتی شخصیت خود را نشان دهد. 

به گزارش ورزش سه، سون یانگ بعد از کسب مدال طلای ماده‌ی 1500 متر مردان که ماده‌ی مورد علاقه‌ی او است در مرکز ورزشهای آبی جاکارتا در آغوش یک خبرنگار چینی شروع به اشک ریختن کرد. سون پیش از آن مدال طلای مواد 200متر، 400متر و 800 متر مردان را نیز از آن خود کرده بود.

انفجار فضای مجازی با اشک های سوپراستار مغرور 


سون در هفته‌ی اخیر از ناحیه‌ی پشت با مشکل و ناراحتی مواجه بود و معالجه‌ی شبانه او توسط پزشکان تیم شنای تا ساعت 2 بامداد ادامه داشت. او با این وجود توانست برای اولین بار در دوران ورزشی خود مدال طلای مواد مسافت متوسط و مسافت بلند را در یک رقابت بزرگ به خود اختصاص دهد.


بعد از پخش صحنه‌ی گریه کردن سون در آغوش خبرنگار چینی، در شبکه‌های اجتماعی این کشور طوفانی در حمایت از او به راه افتاد. یک کاربر چینی نوشت:" مردها هم انسان هستند و باید احساسات خود را تخلیه کنند. سون یانگ هم مرد بزرگی است و گریه کردن حق او است. ما همه نگران سلامت تو هستیم قهرمان". کاربر دیگری هم نوشت:" ما مدالهای طلای تو برای چین را هرگز فراموش نمی‌کنیم و پشتت هستیم سون". اما همه‌ی واکنش‌ها به گریه‌ی سون یانگ به ستایش از او خلاصه نمی‌شود. یک کاربر درباره‌ی او نوشته:" گریه کن، گریه کن، اما مایکل فلپس هشت مدال طلای المپیک برد ولی خسته نشد و از خستگی اشک نریخت".

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری