عکس ؛ وظیفه عجیب مهدی ترابی در سایپا


مهدی ترابی که آخرین ماه های حضورش در سایپا را سپری می کند و از حالا مشخص است در نیم فصل راهی پرسپولیس خواهد شد، همچنان در ترکیب تیم نارنجی پوش تهرانی عملکرد خوبی دارد. ترابی در ترکیب سایپا در نقش مهاجم نوک عمل می کند اما با دوندگی بسیار زیاد بارها به فضاهای خالی می رود و منتظر توپ های ارسالی می ماند. ترابی البته در بسیاری از دقایق تا...

عکس ؛ وظیفه عجیب مهدی ترابی در سایپا

مهدی ترابی سرگرم می‌‎کند، سایپا گل می‌زند!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۳
عکس ؛ وظیفه عجیب مهدی ترابی در سایپا

کاپیتان ملی پوش سایپا در نحوه بازی این تیم نقش بسیار مهمی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی ترابی که آخرین ماه های حضورش در سایپا را سپری می کند و از حالا مشخص است در نیم فصل راهی پرسپولیس خواهد شد، همچنان در ترکیب تیم نارنجی پوش تهرانی عملکرد خوبی دارد.

ترابی در ترکیب سایپا در نقش مهاجم نوک عمل می کند اما با دوندگی بسیار زیاد بارها به فضاهای خالی می رود و منتظر توپ های ارسالی می ماند. ترابی البته در بسیاری از دقایق تا پشت محوطه جریمه خودی عقب می آید و توپ گیری می کند تا برای سایر مهاجمان فرصت گلزنی بسازد.

به عبارت بهتر می توان گفت ترابی در ترکیب سایپا اگرچه فرصت گلزنی هم پیدا می کند اما چون توجهات بازیکنان حریف را به خودش معطوف می کند، بیشتر در نقش یک سرگرم کننده ظاهر می شود تا سایر بازیکنان بتوانند کار خود را انجام دهند.

روز گذشته در صحنه گل سایپا مقابل پارس جنوبی جم ترابی همینطور عمل کرد؛ او در محوطه جریمه توجه مدافعان را به خود جلب کرد تا محمدرضا سلیمانی با ضربه سری دقیق دروازه را باز کند.

بی تردید علی دایی باید از حالا فکری به حال خط حمله تیمش در روزهای ترک تیم توسط ترابی باشد. جدایی او از سایپا می تواند مشکلات زیادی را در خط حمله رقم بزند.

عکس ؛ وظیفه عجیب مهدی ترابی در سایپا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت