گراهام مک‌تاویش به فصل چهارم سریال Lucifer پیوست


گراهام مک‌تاویش به فصل چهارم سریال Lucifer پیوست

طبق گزارش وب‌سایت TVLine، گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) بازیگر سریال Preacher (پریچر) به فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) پیوسته است. مک‌تاویش در این سریال نقش پدر کینلی (Kinley)، کشیش خوش قلب را ایفا می‌کند که در تلاش است از پیروانش در برابر شاهزاده تاریکی محافظت کند. با ما همراه باشید....

طبق گزارش وب‌سایت TVLine، گراهام مک‌تاویش (Graham McTavish) بازیگر سریال Preacher (پریچر) به فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) پیوسته است. مک‌تاویش در این سریال نقش پدر کینلی (Kinley)، کشیش خوش قلب را ایفا می‌کند که در تلاش است از پیروانش در برابر شاهزاده تاریکی محافظت کند. با ما همراه باشید.

این خبر در حالی منتشر شده است که چند روز پیش نیز خبر پیوستن اینبار لاوی (Inbar Lavi) برای ایفای نقش ایو (Eve) در فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) منتشر شده بود.

در خلاصه رسمی و رازآلود این سریال آمده است:

پس از جاودانگی به همراه آدم، او در ازدواج خود بی‌قرار شد و هنگامی که همه چیز هیجان‌انگیز است، او مشتاق زمانی کمتر پیش‌بینی شده بود. شیطان…خطرناک! او اولین عشق گرم خود را از دست داد؛ سرکش جذابی که سال‌ها پیش او را اغوا کرده بود. درست است. او خود شیطان است…لوسیفر

به‌ طور مشخص اما Lucifer (لوسیفر) داستان فرشته‌ای است که پس از شورش در جهنم توسط پرزنس (The Presence) جهت حکومت به جهنم فرستاده می‌شود. او خسته و ناراضی به عنوان ارباب جهنم، از تاج و تخت خود استعفا می‌دهد و پادشاهی را برای زیبایی لس آنجلس رها می‌کند. لوسیفر مورنینگ‌استار (Lucifer Morningstar) در لس آنجلس قدرت خود را برای کمک به پلیس این شهر و مجازات جنایتکاران به کار می‌گیرد.

ماه مه سال جاری بود که شبکه فاکس این سریال را پس از پخش سه فصل متوقف کرد. پس از این اتفاق طرفداران شروع به جمع‌آوری امضا و راه‌اندازی کمپین SaveLucifer# برای تغییر نظر شبکه فاکس یا احیای سریال در یک شبکه دیگر کردند. در نهایت شبکه نت‌فلیکس حقوق پخش فصل چهارم این مجموعه را دریافت کرد.

تولید فصل چهارم سریال Lucifer (لوسیفر) به تازگی آغاز شده است و تا اواخر سال جاری ادامه خواهد داشت و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.

comingsoon

گراهام مک‌تاویش به فصل چهارم سریال Lucifer پیوست

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور