فیلم‌های ترسناک Blumhouse به شب هالووین بازمی‌گردند


فیلم‌های ترسناک Blumhouse به شب هالووین بازمی‌گردند

فیلم‌های ترسناک شرکت Blumhouse که هر ساله در شب هالووین با عنوان Horrors of Blumhouse شناخته می‌شوند، در حال برگشت به سینما در این شب‌ ترسناک هستند. جیسون بلام (Jason Blum) تهیه کننده‌ی بلاک باسترهای ترسناک شرکت بلام‌هاوس و همینطور Universal Studios Hollywood به همراه اورلندو ریزورت (Orlando Resort) کار خود را از جمعه چهاردهم سپتامبر...

فیلم‌های ترسناک شرکت Blumhouse که هر ساله در شب هالووین با عنوان Horrors of Blumhouse شناخته می‌شوند، در حال برگشت به سینما در این شب‌ ترسناک هستند. جیسون بلام (Jason Blum) تهیه کننده‌ی بلاک باسترهای ترسناک شرکت بلام‌هاوس و همینطور Universal Studios Hollywood به همراه اورلندو ریزورت (Orlando Resort) کار خود را از جمعه چهاردهم سپتامبر شروع خواهند کرد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت Universal Studios Hollywood در همکاری با مغزهای متفکر استودیو Blumhouse که سازنده‌ی فیلم‌های Get Out، Insidious و Split است، همکاری خواهد کرد و این دو مجموعه‌ای از فیلم‌های ترسناک را خواهند ساخت.

در Universal Studios Hollywood که به آن نسخه‌ی دیگری از بخش ترسناک Blumhouse لقب دادند، مهمانان به سفری وحشتناک می‌روند که از لحظه‌ی ورود به سینما آغاز می‌شود. جایی که مجموعه‌ای از فیلم‌ها در دنیای واقعی شروع می‌شوند. در فیلم Truth or Dareاز بلام هاوس، مهمانان به یک مکان باستانی که توسط تعدادی دانشجو کشف شده‌ است می‌روند و مجبور به بازی مرگ و زندگی می‌شوند!

در فیلم Unfriended، مهمانان پیاده می‌شوند تا موجودات ماورالطبیعه‌ای را ببینند که به چت روم حمله کرده‌اند. در آخر مهمانان به یک خانه‌ی قدیمی و وحشتناک می‌روند تا پاسخگوی فریادهایی باشند که از آنها کمک می‌خواهد… تنها برای کشف اینکه آنها به کجا آمده‌اند و تهدیدات آنجا مصیبتی ابدی برای آنها به بار نیاورد!

اما در Universal Studios Hollywood، اورلندو ریزورت (Orlando Resort) مهمانان را با صحنه‌های شگفت انگیزی از Happy Death Day و The First Purge مواجه می‌کند. در Happy Death Day مهمانان به شهر دانشجوییِ فیلم منتقل می‌شوند و مجبور می‌شوند تا روز آخر دانشجویی زندگی‌شان را بارها و بارها زندگی کنند. تا زمانی که مرگ این چرخه را از بین ببرد! سپس در The First Purge مهمانان برای نجات زندگی خود از شکارچیانی که به دنبال آنها هستند فرار می‌کنند.

یکی از هیجان‌انگیز اتفاقات شب هالووین، همین بخش ترسناک استودیو یونیورسال و فیلم‌هایشان است. برای بیش از ۲۵ سال، مهمانان از سراسر جهان Halloween Horror Nights را می‌بینند تا قربانی فیلم‌های ترسناکش باشند. در آنجا تعداد زیادی فیلم ترسناک هیجان‌انگیز بر اساس مجموعه‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و داستان‌ها ساخته شده است و هرساله در شب هالووین، خیابان‌های اطراف هر پارک به مناطق بسیار ترسناکی تبدیل می‌شوند.

شما همراهان گرامی ما، برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد می‌توانید از وبسایت www.HalloweenHorrorNights.com دیدن کنید.

Comingsoon

فیلم‌های ترسناک Blumhouse به شب هالووین بازمی‌گردند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تلفات کی یف در محور دونتسک جنوبی نزدیک به صد نفر رسیده است