تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرش


در این مطلب می خواهیم به بیوگرافی هلیا امامی یکی از بازیگران خوب و جوان کشورمان بپردازیم. اگر از علاقه مندان و طرفداران این بازیگر خوشنام هستید و می خواهید اطلاعاتی در مورد زندگی وی بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مطالب پایین را مطالعه کنید و عکس های این هنرمند خوش پوش و خوش ذوق را...

در این مطلب می خواهیم به بیوگرافی هلیا امامی یکی از بازیگران خوب و جوان کشورمان بپردازیم. اگر از علاقه مندان و طرفداران این بازیگر خوشنام هستید و می خواهید اطلاعاتی در مورد زندگی وی بدانید به شما پیشنهاد می کنیم مطالب پایین را مطالعه کنید و عکس های این هنرمند خوش پوش و خوش ذوق را ببینید.

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرش

بیوگرافی هلیا امامی

هلیا امامی بازیگر جوان و خوش ذوق کشورمان متولد ۱۳۶۶ و زادگاهش تهران است. وی فعالیتش را بصورت حرفه ای با حضور در کلاس های استاد مرحوم سمندریان آغاز کرد. بازیگر مجموعه تاریخی از یادها رفته ابتدا ۲ سالی در تئاتر فعالیت داشتند و بعد از آن در چندین تله فیلم بازی کردند. تله فیلم هایی که هلیا در آن ایفای نقش داشته است غزل و بزرگراه نام دارند.

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرش

هلیا امامی در مجموعه از یاد رفته ها نقش مهربانو را بازی می کند. کارگردانی این سریال برعهده بهرام بهرامیان بود. در این سریال هلیا امامی در کنار بازیگران شناخته شده ایی چون حسین یاری، میترا حجار، لیلا بلوکات، مهدی سلوکی، سیما تیرانداز، کامران تفتی و…. به ایفای نقش می پردازد.

این هنرمند کشورمان درباره حضورش در سریال از یاد رفته می گوید: در این سریال نقشی سخت و پر پیچ و خم و متفاوت بر عهده ی من است. قصه این فیلم از این قرار است که دختر جوانی با پدرش و نامادری و برادر نامادری اش زندگی می گذراند. یک خانواده مرفه این دختر را برای تحصیل به خارج از ایران می فرستند و او در آنجا مشغول به تحصیل در رشته خبرنگاری است و بعد از آنکه به ایران برمی گردد مسائلی و مشکلاتی برای وی پیش می آید اما او جسور و توانمند است.

وی می گوید: ” نقش سنگینی است اما من همه تلاشم را می کنم تا پاسخ اعتماد تهیه کننده و کارگردان این سریال را بدهم.”

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس زیبای هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشهلیا امامی و برادرش

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس متفاوت هلیا امامی

هلیا امامی در یکی از فیلم های سینمایی محسن توکلی به نام تقدیر نهایی نقش ایفا کرد و این آغاز حضور وی در سینما بود. از سریال هایی که هلیا در آن هنرنمایی کرده است، مجموعه لژیونر می باشد که کارگردانی این سریال را مسعود آب پرور یکی از کارگردان های خوب و نام آشنای کشورمان برعهده داشت. از دیگر فیلم های سینمایی که ایشان بازی کرده اند می توان به سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی اثری از حسین لیاستانی اشاره کرد.

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرش

حال که تا حدودی با بیوگرافی هلیا امامی آشنا شدید پیشنهاد می کنیم در ادامه زیباترین عکس های منتشر شده از این بازیگر خوش ذوق را مشاهده نمایید.

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس خاص و زیبای هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشهلیا امامی، سارا منجزی، سحر قریشی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس زیبای هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس دیدنی هلیا امامی تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشهلیا امامی در ورزشگاه

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس متفاوت و خاص هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشژست جالب هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس هلیا امامی در کافی شاپ تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس دیدنی هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس هلیا امامی و صدف طاهریان

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشنرگس محمدی و هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشسارا منجزی و هلیا امامی

تصاویر و بیوگرافی هلیا امامی به همراه عکس های وی با همسرشعکس دیدنی هلیا امامی در سیزده بدر

ضمن اینکه امیدواریم از مطالعه هلیا امامی و مشاهده زیباترین عکس های این بازیگر لذت برده باشید، پیشنهاد می کنیم در بخش عکس بازیگران مجله آرگا از دیگر عکس های منتشر شده از بازیگران ایرانی و خارجی و زندگینامه هر یک دیدن نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ جدید مرتضی گودرزی بنام آینه بندون