افتتاح طرح‌های عام المنفعه در صومعه‌سرا


افتتاح طرح‌های عام المنفعه در صومعه‌سرا

همزمان با هفته دولت طرح‌های عام المنفعه در صومعه‌سرا توسط فرماندار افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از صومعه‌سرا، افتتاح روکش آسفالت راه روستای مناره بازار به طول ۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال به همراه ۲ پروژه دیگر در روستای چنه سر و ولد مجموعا به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با حضور فرماندار صومعه سرا و مدیران ادارات همزمان با هفته دولت انجام شد.

علی فتح‌اللهی در این مراسم از اقدامات و تلاش شبانه‌روزی مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان صومعه سرا در راستای حفط و نگهداری راه ها قدردانی کرد.

افتتاح یک کارگاه تولید پودر ماهی در روستای بیجارکن توسط فرماندار صومعه سرا

همچنین یک کارگاه تولید پودر ماهی در روستای بیجارکن توسط فرماندار صومعه سرا و جمعی از مدیران شهرستان افتتاح وبه بهره برداری رسید.

این واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰۰میلیون ریال و اشتغالزایی مستقیم۴ نفر، ظرفیت تولید روزانه ۸۰ تن پودر ماهی برای پرورش ماهی و میگو را دارد.

افتتاح یک واحد تولیدی پالت سازی در ضیابر توسط فتح اللهی

همچنین یک واحد تولیدی پالت سازی در ضیابر که با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰۰میلیون ریال و اشتغالزایی ۴۰ نفر راه‌اندازی شده ، توسط فرماندار صومعه سرا افتتاح شد.

افتتاح و گلباران گلزار شهدای شهرک اباتر با حضور فرماندار و امام جمعه صومعه سرا

فتح اللهی فرماندار صومعه‌سرا بهمراه حجت الاسلام راشدی و جمعی از مدیران ضمن افتتاح گلزار شهدای شهرک اباتر، به ساحت مقدس شهیدان خفته در این مزار ادای احترام کردند.

صالح زاده در حاشیه این افتتاح به وجود ۱۰۱ گلزار در شهرستان که ۴۷۳ مزارشهید در آن واقع است اشاره کرد وافزود: سال جاری ۱۰۸۰ میلیون ریال برای گلزارهای شهدای شهرستان اعتبار تخصیص یافته و به تعداد ۱۰۰ نفر از ایثارگران مبلغ ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن پرداخت شد.

پروژه گردشگری "رستوران میثم" در کسما با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰میلیون ریال پروژه گردشگری "رستوران میثم" در کسما با اعتباری بالغ بر ۴۰۰۰میلیون ریال و اشتغالزایی ۱۲ نفر توسط فرماندار شهرستان صومعه سرا افتتاح و به بهره برداری رسید. افتتاح همزمان ۸ پروژه عمران شهری و بازگشایی معابر شهرداری صومعه سرا ۸ پروژه عمران شهری و بازگشایی معابر شهرداری صومعه سرا با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مدیران در پشت پارک کودک افتتاح وبه بهره برداری رسید.

گفتنی است بازگشایی مسیر مورد افتتاح بطول ۹۶۰ متر و با هزینه کرد ۴۲۰۰میلیون ریال انجام گرفته است که زیرسازی، جدول گذاری و ایجاد فضای ورزشی را دربر داشته.

آئین افتتاحیه مسابقات ورزشی مساجد غرب گیلان به میزبانی صومعه سرا

آئین افتتاحیه مسابقات ورزشی (بومی-محلی) مساجد غرب گیلان به میزبانی صومعه سرا با حضور فرماندار صومعه سرا، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و جمعی از روسای ادارات در مجموعه ورزشی شهداء برگزار شد.

گفتنی شرکت کنندگان در این مسابقات در ورزش‌هایی نظیر فوتسال، طناب کشی، دو ومیدانی و... با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک