شیرخوارگاه جنوب تهران، زدن کلنگ احداثش در سال 93


شیرخوارگاه جنوب تهران، زدن کلنگ احداثش در سال 93

کلنگ احداث بزرگ‌ترین شیرخوارگاه کشور در 5 طبقه با حمایت خیرین به زمین خورد.

همزمان با روز جهانی کودک، کلنگ احداث بزرگ‌ترین شیرخوارگاه کشور در جنوب تهران با مساحت یک هزار متر مربع و با هزینه ۸ میلیارد تومان با حمایت خیرین به زمین خورد.

شیرخوارگاه جنوب تهران، زدن کلنگ احداثش در سال 93
صبح امروز با حضور اعضای جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور و جمعی از مدیران و معاونین سازمان بهزیستی کشور کلنگ احداث بزرگترین شیرخوارگاه کشور در جنوب تهران به زمین خورد.

سردار محمد رضا مهماندوست رئیس پلیس راه کشور، محمد رضا طالقانی پیشکوست کشتی، عبدالله زاده قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور توانمند سازی و حبیب الله بوربور رئیس هئیت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور در این مراسم حضور داشتند.

محمد رضا کارگری مدیر عامل جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور با اشاره به اقدامات انجام شده از سوی این مجموعه اظهار داشت:‌ خوشبختانه از زمان تشکیل جامعه خیرین اقدامات خوبی در سطح کشور در جهت حمایت از معلولان و نیازمندان انجام شده است.

کارگری با اشاره به ساخت شیرخوارگاه در سطح کشور اظهار داشت:‌ از زمان تشکیل جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور اقدامات خوبی در جهت گسترش شیرخوارگاه‌‌ها انجام شده است.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام شهسواری قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکت‌ها، اظهار داشت:‌ مهمترین سرمایه بهزیستی اعتماد مردم است.

وی تصریح کرد: پول گرفتن تنها وظیفه حوزه مشارکت‌های مردمی نیست و ما باید مکانیزمی تعریف کنیم تا مردم در تصمیم‌گیری‌ها نیز مشارکت داشته باشند.

شهسواری ادامه داد: باید بتوانیم اعتماد بین خیرین، نیکوکاران و مردم با سازمان بهزیستی را گسترش دهیم ضمن اینکه سازمان بهزیستی برنامه‌های زیادی را برای توسعه مشارکت‌های مردمی پیش‌بینی کرده است.

قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مشارکت‌ها ادامه داد:‌ برای ایجاد اعتماد فی‌مابین خیرین و سازمان بهزیستی باید تلاش کنیم شفاف‌سازی در امور مشارکت‌ها ایجاد شود و بتوانیم گزارش‌هایی را به خیرین و نیکوکاران ارائه کنیم.

وی افزود: رسانه‌ها نیز می‌توانند در گسترش مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی نقش مهمی را داشته باشند و باید بتوان از این ظرفیت استفاده کرد.

در ادامه این مراسم، هاشم سلیمی آشتیانی عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور،‌ ادامه داد: هم‌اکنون در استان تهران 4 شیرخوارگاه وجود دارد.

وی تصریح کرد:‌ شیرخوارگاه آمنه، شبیر، ترکمانی و شیرخوارگاه حضرت رقیه(س) از جمله شیرخوارگاهی هستند که در سطح تهران فعال هستند.

آشتیانی به یکی از برنامه‌های جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور، جهت صاحب‌ خانه‌دار شدن خانواده‌های دارای سه معلول اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه خوبی پیش‌بینی شده بود که بنا داریم تا پایان سال 93 تمامی این افراد صاحب خانه شوند.

عضو هیأت مدیره جامعه خیرین حامی معلولان و نیازمندان کشور ادامه داد:‌ در حال حاضر مجتمع آموزشی در ورامین احداث شده است که متاسفانه برخی از دستگاه‌های دولتی همکاری لازم را برای راه‌اندازی این مجموعه ندارند چرا که این مجتمع آموزشی بزرگ هم‌اکنون فاقد برق و گاز است.

وی افزود: برای احداث این واحد آموزشی میلیاردها تومان هزینه شده است اما متاسفانه به دلیل عدم همکاری از سوی دستگاه‌های دولتی از جمله آموزش و پرورش و سازمان نوسازی این مجموعه آموزشی بلاتکلیف است.

آشتیانی در ادامه در خصوص احداث بزرگترین شیرخوارگاه کشور در جنوب تهران،‌گفت:‌ این شیرخوارگاه در هزار متر و در 5 طبقه و با هزینه 8 میلیارد تومان تا دو سال آینده ساخته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...