مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند


قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت مسئولان ، شایسته ارائه بهترین خدمت هستند.

فرماندار قصرشیرین:

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت مسئولان ، شایسته ارائه بهترین خدمت هستند.

مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراد علی تاتار روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارمندان نمونه دستگاه های اجرایی قصرشیرین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت افزود: مسئولیت ها ماندگار نیستند و از آن باید به عنوان یک امانت و فرصتی برای ارائه خدمت صادقانه به مردم استفاده کرد.
وی اظهارداشت: رجایی و باهنر ، 2 الگوی خدمت رسانی به مردم هستند که در دوران کوتاه مسئولیتشان خدماتی شایان و ماندگار به مردم و نظام ارائه کردند و این گونه با رفتار نیک و شهادتشان جاودانه شدند.
وی با اشاره به دستاوردهای نظام در بخش های مختلف ، بیان کرد: هفته دولت فرصتی مطلوبی برای بیان دستاوردهای نظام و بازگو کردن خدمات ارائه شده توسط دولتمردان به مردم است که در صورت تحقق این مهم ، روحیه امید و نشاط در جامعه تزریق می شود.
فرماندار قصرشیرین گفت: دشمن و در راس آن استکبار جهانی ، قصد دارد بین مردم و مسئولان شکاف و اختلاف ایجاد کند و با خدشه وارد کردن به دین ، به نظام اسلامی ضربه بزند.
تاتار ، افزود: با حضور همیشگی مردم در همه صحنه ها و رهبری های پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی ، تمام توطئه های دشمن علیه انقلاب اسلامی خنثی شده است و بدخواهان این نظام الهی با افزایش بصیرت سیاسی مردم ، نمی توانند کاری از پیش ببرند.
وی ادامه داد: قصرشیرین با برخورداری از 186 کیلومتر نوار مرزی ، امنیت بسیار مطلوبی در این شهرستان حاکم است و مردم با کمال آرامش در جوار مرز زندگی می کنند.
در پایان با اهدای لوح سپاس و هدایایی ، از کارمندان نمونه دستگاه های اجرای شهرستان قصرشیرین تجلیل شد.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 186 کیلومتر مرز و 27 هزار تن جمعیت دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان واقع است.
7079/3012/8066

منبع : ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان