گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| کربلایی: شرمنده مردم شدم/ هدفم فینال بود


گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی| کربلایی: شرمنده مردم شدم/ هدفم فینال بود

هدف ملی‌پوش پنچاک‌سیلات کشورمان دستیابی به مدال طلای بازی‌های آسیایی 2018 بوده، اما به مدال برنز این رقابت‌ها بسنده کرده است.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از اندونزی، تهمینه کربلایی صادقی پس از کسب مدال برنز پنچاک سیلات ایران در بازی‌های آسیایی 2018 گفت: با توجه به اهمیت کسب مدال طلا در بازی‌های آسیایی، سطح رقابت‌ها خیلی بالا بود و من تمام تلاشم را کردم تا در میان مدعیان جهانی این رشته که اکثراً آسیایی هستند، به فینال برسم، اما حریف ویتنامی من خیلی قوی بود.

وی در ادامه افزود: شرمنده مردم، مسئولان و مربیان تیم ملی شدم. آنها خیلی زحمت کشیدند و همه بچه‌های تیم جنگیدند، اما حریفان خیلی باتجربه‌تر بودند. این دومین تجربه برون‌مرزی من بود.

دارنده تنها مدال پنچاک سیلات کشورمان در بازی‌های آسیایی اندونزی تصریح کرد: به رغم برنامه‌ای که داشتم، نتوانستم آن‌طور که باید مبارزه کنم و حریف از من پیش افتاد. در نهایت کار را با همان مدال برنز تمام کردم. در حالی که هدفم حداقل حضور در فینال بود، اما همین که دست خالی از این مسابقات برنگشتیم، خدا را شکر می‌کنم. شرمنده مردم شدم که نتوانستم با طلا به کشور بازگردم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !