طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد


طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با حضور رئیس دانشگاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه با هدف افزایش دانش و توانایی‌های اعضای هیأت علمی در زمینه‌های فرهنگی، معرفتی و اجتماعی با حضور سیدعلی ابطحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران آغاز به کار کرد.

ابطحی با حضور در مراسم افتتاحیه این طرح با تبریک اعیاد قربان و غدیر، اظهار کرد: امیدوارم تا با پتانسیل موجود در دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم گام موثری در ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان برداریم.

سیدحمید جمال‌الدینی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با حضور در این جلسه و تشکر از شرکت‌کنندگان بر ارتقای سطح علمی استادان و بدنه آن به دانشیاری و استادی تاکید کرد و گفت: خود اعتمادی، مقدمه جریان‌سازی علم است و مقاله، معرفت نمی‌آورد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا تاج‌آبادی، نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران نیز با تشکر از حمایت ریاست و معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلام تهران در برگزاری این دوره، جزئیات برنامه‌ها و مسابقات مجازی این دوره را تشریح کرد.

این طرح برای تحقق منویات مقام معظم رهبری درباره ارتقای معرفت دینی استادان در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد و شامل دوره‌های سبک زندگی و مهارت‌ها، اصول تعلیم و تربیت سطح دو، غرب‌شناسی و روشنفکری دینی است.

انتهای پیام/4040

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس