تلاش امروز دستگاه قضایی در حوزه سلامت، ناشی از تعقل این دستگاه است


تلاش امروز دستگاه قضایی در حوزه سلامت، ناشی از تعقل این دستگاه است

رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه با اشاره به بحث یارانه سلامت در دستگاه قضایی گفت: با دستور رئیس قوه قضاییه امسال این یارانه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

تلاش امروز دستگاه قضایی در حوزه سلامت، ناشی از تعقل این دستگاه است
به گزارش فانوس، مرضیه وحید دستجردی رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه در این همایش اظهار کرد: طی دو سال گذشته همایش هایی با حضور نمایندگان رفاهی و معاونین مالی استان ها و سازمان های تابعه در این حوزه برگزار شده و امسال برای اولین بار با حضور مدیرعامل یکی از شرکت‌های بیمه و مدیران استانی این سازمان و مدیران ارشد دستگاه قضایی برگزار می شود.

مشاور رئیس قوه قضاییه افزود: از دو سال پیش که مسئولیت بیمه تکمیلی کارکنان قوه قضاییه بر عهده مرکز سیاست گذاری سلامت قرار گرفته، آسیب شناسی وضعیت درمانی و بیمه تکمیلی کارکنان دستگاه قضایی انجام و مشکلات بسیاری از سر راه برداشته شد و امیدواریم روزی فرا برسد که همه کارکنان قوه قضاییه تحت پوشش بیمه درمان باشند و با پرداخت کمترین هزینه توسط کارکنان، رضایتمندی کامل آنها حاصل شود.

وحید دستجردی با بیان اینکه سلامت کارکنان یک دستگاه، بهره وری سازمانی را افزایش می دهد، تاکید کرد: تلاش امروز دستگاه قضایی در حوزه سلامت، ناشی از تعقل این دستگاه است تا بتواند خدمات بهتری به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «فرد بیمار نباید رنج دیگری جز بیماری داشته باشد»، خاطرنشان کرد: ان شاء الله زمانی این مطلب را در قوه شاهد باشیم که با پرداخت کمترین هزینه، بیشترین خدمات ممکن به کارمندان ارائه شود.

رئیس مرکز سیاست گذاری و برنامه ریزی سلامت قوه قضاییه با اشاره به این مطلب که شرکت بیمه گذار قبلی قصد داشت امسال قیمت ها را افزایش دهد، تصریح کرد: این مطلب برای ما قابل پذیرش نبود و بر این اساس پس از استعلام از شرکت های سهامی بیمه ای، با توجه به نرخ های ارائه شده، همچنین بررسی کیفیت خدمات، یک شرکت سهامی بیمه انتخاب شد که نرخ حق بیمه را نسبت به سال گذشته نیز کاهش داد، به طوری که امسال با توجه به نرخ های جدید شرکت بیمه ، پرداخت از جیب کارکنان و قضات محترم قوه قضاییه نسبت به سال گذشته 9 میلیارد تومان کاهش می یابد.

وحید دستجردی خاطرنشان کرد: سطح خدمات بیمه ای امسال همانند خدمات سال گذشته بوده و کاهش نیافته است؛ ضمن اینکه شرکت بیمه بیمه متعهد شده که کیفیت بالاتری نسبت به سالهای گذشته ارائه نماید و حق بیمه و پرداختی کارکنان نسبت به سال گذشته کاهش جدی یافته است.

وی با یادآوری این مطلب که در سال گذشته بازدید از 21 استان کشور با همراهی شرکت خدماتی، معاونین مرکز سیاست گذاری قوه قضاییه و نمایندگان شرکت بیمه گر برای حل و فصل مشکلات بیمه ای استان ها انجام شده است، افزود: امسال در این راستا بازدید از سایر استان ها به همراه نماینده بیمه نیز انجام خواهد شد.

وحید دستجردی همچنین با اشاره به بحث یارانه سلامت در دستگاه قضایی، ادامه داد: با دستور رئیس قوه قضاییه امسال این یارانه نسبت به سال گذشته دو برابر شده است که به کاهش پرداخت پول از جیب کارکنان منجر خواهد شد؛ ضمن اینکه هزینه های پرداختی کارکنان نیز در کمتر از 10 روز پرداخت خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید