شرایط فعلی زمانی برای تسویه‌حساب‌های شخصی علیه دولت نیست


خرداد:یک عضو فراکسیون امید گفت: شرایط فعلی زمانی برای تسویه‌حساب‌های شخصی، به چالش کشیدن دولت و حتی یک روز از کار انداختن رئیس‌جمهور نیست. به گزارش خرداد ،عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: من به عنوان یک نماینده...

خرداد:یک عضو فراکسیون امید گفت: شرایط فعلی زمانی برای تسویه‌حساب‌های شخصی، به چالش کشیدن دولت و حتی یک روز از کار انداختن رئیس‌جمهور نیست.

به گزارش خرداد ،عبدالله حاتمیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار کرد: من به عنوان یک نماینده انتظار داشتم که رئیس‌جمهور بیشتر به مجلس سر می‌زدند، زمانی که اوضاع در شهرستان‌ها، استان‌ها و کشور خراب می‌شود، تکیه‌گاه مجلس بوده و رئیس‌جمهور مجبور به عبور از این کانال است.

حاتمیان افزود: رئیس‌جمهور باید بیشتر در روزهای آرام به مجلس سر می‌زد و نیامدن ایشان سبب انتقادات زیادی در بین حامیان و مخالفان وی شد.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر من صحبت رئیس‌جمهور در مجلس تفاوت زیادی با گفت‌وگوی مردمی اخیر ایشان نخواهد داشت، مردم به دنبال حرف نو یا خبری خوب هستند تا به آن‌ها گفته شود که اوضاع اقتصاد بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: ما درگیر جنگ اقتصادی و در آغاز آن هستیم، درست است که در گذشته نیز تحریم بودیم اما اراده بر تحریم به این شدت نبوده است.

حاتمیان خاطرنشان کرد: شرایط خاصی وجود دارد که ممکن است سوال از رئیس جمهور نیز تاثیر چندانی در افکار عمومی نداشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر امید به صورت داستان + متن شعر