زیباترین کشور های توریستی دنیا کجاست؟


زیباترین کشور های توریستی دنیا کجاست؟

قدم زدن بر روی بزرگترین دیوار دنیا در تور چین تور چین یعنی سفر به شهر های بزرگ و زیبای پکن و شانگهای با بهترین تجربه در تابستان امسال! برای دیدن دیوار چین به بادالینگ بروید اینجا مهمترین بخش توریستی است که برای دیدن دیوار چین مناسب است و انواع امکانات رفاهی نیز برایتان فراهم است. این کشور که هزاران سال تمدن دارد امروزه...

انتخاب اینکه چه زمانی به کشور های مختلف سفر کنید بسیار مهم است در این جا کشور های زیبایی را به شما معرفی می کنیم که بهترین زمان سفر به آنها تابستان است.

قدم زدن بر روی بزرگترین دیوار دنیا در تور چین

تور چین یعنی سفر به شهر های بزرگ و زیبای پکن و شانگهای با بهترین تجربه در تابستان امسال!

برای دیدن دیوار چین به بادالینگ بروید اینجا مهمترین بخش توریستی است که برای دیدن دیوار چین مناسب است و انواع امکانات رفاهی نیز برایتان فراهم است. این کشور که هزاران سال تمدن دارد امروزه جمعیتی در حدود یک سوم مردم جهان را دارد. که این خود باعث شده بازارهای متنوع و ارزانی برای خرید هم داشته باشد.
تور های چین آژانس مقتدر سیر برنامه ریزی دقیق و خوبی دارند در پکن از میدان تیان آمن بازدید می کنید و به دیدن شهر ممنوعه می روید در روز های بعد دیوار چین، کارخانه یشم و دیگر دیدنی های این شهر را می بینید.
بسته به انتخاب خودتان می توانید تور های ترکیبی که به شانگهای و هانگژو می روند هم انتخاب کنید و در دریاچه وست قایق سواری کنید تا دیدن شانگهای زیبا و مدرن را از دست ندهید. توجه داشته باشید در تمام تور ها یک راهنمای فارسی زبان در این گشت های شهری همراه شماست و به خوبی کسب اطلاعات می کنید.
تور های چین با پرواز مستقیم و راحت شرکت هواپیمایی ماهان و یا هواپیمایی چین جنوبی انجام می شود که همراه ترنسفر رایگان فرودگاهی به هتل می رسید.
در انتخاب هتل کار دشواری ندارید چون هتل های چین هم قیمت مناسب دارند و هم امکانات بسیار خوبی دارند با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و برای این سفر به سرزمین های دور آماده باشید.

خوشگذارنی در زیباترین سواحل با تور مالزی

تور مالزی سفر به کوالالامپور شهری مدرن که برای گرشگری توسعه یافته است. این کشور ثروتمند گردشگری سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
در این روز ها با سفر به مالزی نه تنها می توانید در کوالالامپور خوش بگذرانید و از تفریح های هیجان انگیز بهره ببرید بلکه می توانید با انتخاب تور های ترکیبی در شهر های ساحلی مانند پنانگ و لنکاوی چند روزی را حسابی استراحت کنید و روز های عاشقانه ای را همراه همسفرتان بسازید.
در این جزیره های زیبا و اسرارآمیز قایق سواری کنید و در لنکاوی سوار تله کابین زیبایش شوید برخی کابین های آن دارای کف شیشه ای هستند که می تواند برایتان جالب باشد.
توصیه می کنیم در این جزیره حتما هتل های پنج ستاره انتخاب کنید که یکی از جاذبه های گردشگری در لنکاوی همین هتل ها با امکانات منحصر به فردشان است.
اما در کوالالامپور و یا حتی اگر با همین تور به سنگاپور رفتید هتل چهار ستاره هم مناسب است و خدمات خوبی ارائه می دهد.

تور ها با پرواز مستقیم ماهان به مالزی برنامه ریزی شده اند و تمامی آنها دارای ترنسفر رایگان فرودگاهی هستند. با خیال راحت چمدان ببندید و نگران دسترسی های درون شهری نباشید.

در مورد خدمات سرو غذای هتل ها در وب سایت آژانس مقتدرسیر در مقصد های مختلف اطلاعات کاملی نوشته شده است و حتی می توانید برای دریافت اطلاعات دقیق تر با کارشناسان آژانس مقتدر سیر مشورت و بهترین تور سفر تابستانه خود را ررو کنید.

گذراندن عصر های دل انگیز تابستانه در تور ارمنستان

تور ارمنستان یک انتخابی است که برای همه پیش می آید. اینجا سرزمینی زیبا با مردمی خون گرم است که بیشتر از هرجایی گردشگران را دوست دارند و انواع غذاها و نوشیدنی های لذیذ را برای انان طبخ می کنند. مردم ارامنه غذاهای گوشتی خوشمزه و پنیر های خوش طعمی دارند که همیشه شما را برای دوباره خوردن وسوسه می کند.
به دلیل همسایه بودن این کشور با ایران هم سفر به آن ارزان است و مهمتر آنکه سفر ارمنستان نیازی به ویزا ندارد و خیلی راحت با انتخاب یکی از تور های آژانس مقتدر سیر به این کشور می رسید.
تور ها با پرواز های ماهان و کیش ایر اجرا می شوند. یک هتل چهار ستاره زیبا انتخاب کنید و برای تابستان همراه خانواده و دوستان به این کشور سفر کنید. تمامی هتل های تور دارای صبحانه رایگان نیز هستند.
به میدان جمهوری بروید و در کافه های اطرافش قهوه بنوشید در خیابان های اطراف این میدان بازار های خوبی است و می توانید از سنتی فروشی ها سوغاتی خوبی بخرید. به سمت خیابان تامانیان بروید چرا که موزه هنرهای معاصر ایروان در انتهای همین خیابان است، برای آفتاب گرفتن و شنا به دریاچه سوان بروید و در این دریاچه شنا کنید و خوش بگذرانید.
با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید برای تمام اعضای خانواده و دوستان تور رزرو کنید و یا شریک زندگی خود را با خرید این تور غافل گیر کنید و همین ماه راهی سفر شوید.

تور هند؛ سفر به رنگارنگ ترین کشور دنیا

تور هند سفر به سرزمین هزار ادیان است، هزاران قوم و نژاد را می بینید که در کنار هم زندگی می کنند و اعتقاد زیادی به سرنوشت دارند.

در این روز ها با تخفیف های خوبی که تور هند دارد می توانید خیلی ارزان تر از گذشته به این سفر بروید.
معمول ترین انتخاب ممکن برای سفر هند انتخاب تور مثلث طلایی است که به شهر های دهلی، آگرا و جیپور سفر می کنید. و در دهلی دروازه هند و منار قطب را می بینید و در آگرا تاج محل زیبا را در غروب آفتاب تماشا می کنید و در نهایت به جیپور می روید.

اینجا مرکز صنایع دستی هند است سوغاتی ها را ازهمین جا بخرید. گردشگران به همراه یک لیدر فارسی زبان از تمام نقاط ذکر شده بازدید می کنند و اطلاعات تاریخی و گردشگری دریافت می کنند.
سعی کنید در این تور ها هتل چهار و پنج ستاره انتخاب کنید البته در تمامی تور ها مسافران دارای صبحانه رایگان هتل هستند.
اما در تابستان تور پر طرفدار هند بمبئی+ گوا است. اینجا مقصدی لوکس تر محسوب شده و نوع سفر متفاوتی دارد. گوا شهری ساحلی است که بسیاری از اروپایی ها بخصوص انگلیسی ها برای تعطیلات به هتل های لوکس و سواحل های زلال به این منطقه سفر می کنند.

تور ها با پرواز های ماهان و ایران ایر اجرا می شود و به صورت مستقیم به مقصد می رسید اگر همیشه دلتان می خواسته هند را ببینید همین حالا بهترین فرصت ممکن است. برای رزرو تور با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

با تور باکو به شهر آذری های جهان سفر کنید

بخش قدیمی شهر باکو به نام ایچری بسیار دیدنی است در این قسمت شهر کاخ شیروان شاه، برج دختر را می بینید که به ثبت یونسکو هم رسیده است. در این بخش شهر رستوران ها و مغازه های سنتی فراوانی را می بینید که گویی از تاریخ عبور کرده اند در این رستورانها پلوکباب های محلی باکو را میل کنید.
بخش امروزی شهر با ساختمان های مدرن و برج های بلند خودنمایی می کند. به بلوار باکو بروید و در کنار دریا قدم بزنید و در کافه های زیبا و دنج این ساحل زیبا قهوه بنوشید. شکر بورا و باقلوای آذری از محبوب ترین شیرینی های باکو هستند که همراه چای سرو می شوند که می توانید در کافه ها و قنادی ها سفارش دهید.
در تمام تور های پیشنهادی آژانس مقتدر سیر مسافران به همراه راهنمای فارسی زبان خود به گشت شهری می روند و یک وعده نهار هم مهمان آژانس خواهند بود. تورها با پرواز های ماهان و ایران ایر انجام می شودو پس از فرود در فرودگاه زیبای حیدرعلی اف با ترانسفر های رایگان آژانس به هتل خود می رسید. در انتخاب هتل ها توصیه می کنیم هتل چهار یا پنج ستاره انتخاب کنید که به طور کامل از اقامت در هتل های خوب باکو لذت ببرید و از امکانات آنها بهره مند شوید به لیست این هتل ها در وب سایت آژانس مقتدر سیر نگاهی بیاندازید، تمامی هتل ها برای گردشگران دارای صبحانه رایگان نیز هستند.
با خانواده مشورت کنید و برای سفر به سواحل زیبای باکو برنامه ریزی کنید و با کمک کارشناسان آژانس مقتدر سیر تور باکو را رزرو کنید و به این سفر بروید.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ویرلن » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!