سانسور دوباره بازیگران زن در مشهد (عکس)


بنر تبلیغاتی یکی از نمایش‌های در حال اجرا در مشهد، در حالی روی بیلبوردهای خیابان‌های این شهر نصب شده است که تصویر چهره بازیگران زن روی آن سانسور شده است. به گزارش خبرآنلاین، بنر تبلیغاتی نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی کیوان صباغ و حامد...

بنر تبلیغاتی یکی از نمایش‌های در حال اجرا در مشهد، در حالی روی بیلبوردهای خیابان‌های این شهر نصب شده است که تصویر چهره بازیگران زن روی آن سانسور شده است.

به گزارش خبرآنلاین، بنر تبلیغاتی نمایش کمدی «دپوتات» به کارگردانی کیوان صباغ و حامد وکیلی که این روزها در مشهد در حال اجراست، در حالی در نقاط مختلف شهر مشهد نصب شده که تصویر بازیگران زن این اثر سانسور شده است.

این نمایش کاری از گروه عطش پاسارگاد براساس نمایشنامه «به دنبال دروغگو» است که نوشته دیمیتری پساتهاس است و بازنویسی آن را محمد نادری و مترجمی آن را کریم عظیمی برعهده داشته‌اند.

سانسور دوباره بازیگران زن در مشهد (عکس)

بنر نمایش دپوتات بدون حضور بازیگران زن

بازیگران این نمایش که این روزها در هتل ثامن مشهد روی صحنه است، حامد وکیلی، مرتضی ملتجی، کیوان صباغ، مونا بارانی، حسن نامجو، سما دهقان سفیدسنگی، یوسف سلطانی، نسرین مقانلو و امیر کربلایی‌زاده هستند.

پیش از این هم، تعدادی دیگر از نمایش‌هایی که در مشهد روی صحنه رفته بودند، عکس بازیگران زن را از بیلبورها و پوسترهای تبلیغاتی حذف کرده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در