بنیتس: پنالتی که به سود چلسی اعلام شد، مهربانانه بود؛ بازی هجومی باعث خطرات زیادی بر روی دروازه ما می شد


بنیتس: پنالتی که به سود چلسی اعلام شد، مهربانانه بود؛ بازی هجومی باعث خطرات زیادی بر روی دروازه ما می شد

طرفداری-نیوکاسل با دو باخت و یک تساوی شروع خوبی را در لیگ برتر انگلیس نداشته است. البته دو شکست این تیم در برابر تیم های پرقدرت تاتنهام و چلسی بوده است. رافائل بنیتس پس از بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فورفورتو، رافائل بنیتس پس از بازی گفت:

قطعا ما می خواستیم که در بازی باقی بمانیم و از شانس های خود استفاده کنیم. خیلی هم به آن نزدیک بودیم. پنالتی که برای چلسی گرفته شد بسیار مهربانانه بود. با این حال شاید اگر پنالتی هم گرفته نمی شد، آن ها در انتهای بازی گل می زدند.

بنیتس در دفاع از سبک بازی خود نیز گفت:

می دانستیم اگر در برابر چلسی بازی را باز کنیم، با توجه به سرعت و کیفیت آن ها خطر در کمین ما خواهد بود. پس باید فشرده بازی می کردیم و از شانس های خود نهایت استفاده را می بردیم. پنالتی همه چیز را تغییر داد. باید هجومی تر بازی می کردیم. به گل نیز رسیدیم اما همچنان در همان حال بودیم. شاید چلسی می توانست در دو یا سه ضد حمله دیگر بیش تر نیز به ما گل بزند. آن ها با یک خطا و یک ضربه آزاد به گل رسیدند. باید زودتر به این موضوع رسیدگی می کردیم.

همه می دانند شانس هایی که آن ها در ده دقیقه پایانی ایجاد کردند، چقدر خطرناک بود. برای همین بود که ما رویکردی دفاعی داشتیم. تیم خوبی هستند و برای قهرمانی می جنگند.

نیوکاسل بدون جمال لاسلز و جونجو شلوی بازی می کرد. بنیتس درباره وضعیت این دو بازیکن گفت:

جمال مصدومیتی از ناحیه مچ پا داشت. او در حال کار با فیزیوتراپ تیم است. جونجو نیز یک یا دو هفته غایب خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟