لزوم استفاده از نیروهای جوان درحوزه حج


لزوم استفاده از نیروهای جوان درحوزه حج

به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر امروز (یکشنبه) در نشست رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته به جلب اعتماد زائران منجر شده است، گفت: در حج امسال بسیاری از موارد آسیب شناسی حج سال 96 عملیاتی و از تکرار مشکلات جلوگیری شد. وی با تاکید بر اینکه...

لزوم استفاده از نیروهای جوان درحوزه حج لزوم استفاده از نیروهای جوان درحوزه حج
به گزارش خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر امروز (یکشنبه) در نشست رئیس و اعضای دفتر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری، با اشاره به اینکه برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته به جلب اعتماد زائران منجر شده است، گفت: در حج امسال بسیاری از موارد آسیب شناسی حج سال 96 عملیاتی و از تکرار مشکلات جلوگیری شد.

وی با تاکید بر اینکه هدف از این اقدامات اصلاح سیستم و تلاش برای کاهش مشکلات است، افزود: وجود اشکال درکارهای بزرگ طبیعی است ولی با واقع نگری و برنامه ریزی درازمدت می توان مشکلات را به حداقل رساند.

سرپرست حجاج ایرانی سپس اقدامات صورت گرفته درحوزه فرهنگی درارتباط با ارزشیابی معین ها، معینه ها و مداحان را بیان و تاکید کرد: استفاده از نیروهای جوان که به ابزارهای نوین ارتباطی مسلط اند باید هرچه بیشتر تقویت شود.

وی لزوم اطلاع رسانی درست و به موقع به زائر با استفاده از شیوه های مختلف بویژه بهره گیری از فضای مجازی را ضروری خواند و حجم مشکلات را نسبت به حج 96 بسیار کمتر توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به تحولاتی که در حوزه حج در ساختار و شیوه های اجرایی صورت می گیرد، به ارتقاء سطح رضایتمندی زائران در حوزه های مختلف از جمله تغذیه اشاره و تاکید کرد: با استفاده از افراد متخصص باید طبخ غذاهای متنوع و مورد طبع زائران همچنان دنبال شود.

در ابتدای این جلسه، حسین اسماعیلی مدیر دفتر نظارت و بازرسی بعثه مقام معظم رهبری و کارشناسان حوزه های تغذیه، حمل و نقل ترددی، مسکن، پزشکی و کاروان های اهل سنت در خصوص حوزه فعالیت خود گزارش دادند.

اسماعیلی با توجه به بررسی های صورت گرفته، در مجموع حج 97 را موفق خواند و اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون درعملیات حج مشکل خاصی گزارش نشده و روند اجرای آن موفق بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه