آموزش و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری


سلام به همه ی شما دوستان خوب و هنردوست امیدوارم که حالتون خوب باشه?امروز براتون آموزش شماره دوزی طرح گل شیپوری رو آماده کردیم.میتونید این طرحو برای زیورالات شماره دوزی استفاده کنید.همونطور که می دونید شماره دوزی یک هنر بسیار زیبا و کاربردی هست که با یادگیری چند تکنیک اساسی شما می تونید هر تکنیکی رو روی سطوح مختلف اجرا کنید سطوحی از جمله...

آموزش و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری

سلام به همه ی شما دوستان خوب و هنردوست امیدوارم که حالتون خوب باشه?امروز براتون آموزش شماره دوزی طرح گل شیپوری رو آماده کردیم.میتونید این طرحو برای زیورالات شماره دوزی استفاده کنید.همونطور که می دونید شماره دوزی یک هنر بسیار زیبا و کاربردی هست که با یادگیری چند تکنیک اساسی شما می تونید هر تکنیکی رو روی سطوح مختلف اجرا کنید سطوحی از جمله لباس و کیف و کفش یا پارچه که بشه باهاش تابلوی تزیینی و زیورالات ساخت.شماره دوزی به دلیل آسون بودنش و اینکه وسایل مورد نیازش ارزون و به راحتی در دسترس هستن طرفداران زیادی داره.اگر شما هم علاقه مند به یادگیری شماره دوزی شدید پس همرا ما باشید چون مطالب آموزشی زیادی در این زمینه براتون داریم مثل این مطلب که آموزش شماره دوزی طرح گل شیپوری که یک الگوی مناسب و زیبا برای زیورالات شماره دوزی هست.

آموزش  و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری

وسایل و ابزار لازم برای شماره دوزی طرح گل شیپوری:

سوزن

نخ رنگ های سبز تیره،سبز متوسط،سبز روشن،سبز خیلی روشن،سفید،خاکستری متوسط،خاکستری روشن،آبی روشن،زرد تیره

کارگاه شماره دوزی

قیچی

پارچه ی شماره دوزی

مرحله ی اول:

پارچه رو روی کارگاه ثابت کنید

مرحله ی دوم:

به راهنمای الگو نگاه کنید.هر رنگ نخ با یک نماد مشخص شده که در الگو هر جایی اون نماد رو دیدید باید از رنگ نخ مربوط به خودش برای دوخت استفاده کنید.

آموزش  و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری

مرحله ی سوم:

شروع کنید به شماره دوزی طرح گل شیپوری با روش دوخت ضربدری.اگر این دوخت رو بلد نیستید لازمه که اول اونو یاد بگیرید.چون پایه و اساس هنر شماره دوزی دوخت ضربدری هست.به تصویر زیر که آموزش دوخت ضربدری هست دقت کنید.

آموزش  و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری

الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری رو در تصویر زیر می بینید:

آموزش  و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری

به همین ترتیب به دوخت ضربدری تا الگو کاملا دوخته بشه.دقت کنید که تعداد خونه های دوخته شده از هر رنگ با تعداد خونه های موجود در الگو مطابقت داشته باشه.شمارش خونه ها در هنر شماره دوزی اهمییت زیادی داره?

امیدوارم از آموزش الگو شماره دوزی گل بنفشه لذت برده باشید . ?

اگر به هنر شماره دوزی علاقمند هستید و می خواهید آن را به صورت حرفه ای و تخصصی تر فرا بگیرید، می توانید از کلاس آموزش شماره دوزی در سایت هنری به رایگان استفاده نمایید.

آموزش  و الگوی شماره دوزی طرح گل شیپوری

سایت منبع:yra3raza.gallery.ru

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شماره دوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی