آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار


گل فانتزی که توسط کاغذ کشی ساخته می شود. همچون یک عروس دریایی خودنمایی می کند. پس با ما همراه باشید تا این آموزش را با هم یاد بگیریم. وسایل لازم برای ساخت گل فانتزی منگنه قیچی کاغذ کشی چسب سوزن طریقه ساخت گل فانتزی کاغذی برای شروع به کار باید از یک مربع کاغذی شروع به کار کنیم. اندازه این مربع به خوتان بستگی دارد....

آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار

گل فانتزی که توسط کاغذ کشی ساخته می شود. همچون یک عروس دریایی خودنمایی می کند. پس با ما همراه باشید تا این آموزش را با هم یاد بگیریم.

وسایل لازم برای ساخت گل فانتزی

منگنه قیچی کاغذ کشی چسب سوزن

طریقه ساخت گل فانتزی کاغذی

برای شروع به کار باید از یک مربع کاغذی شروع به کار کنیم. اندازه این مربع به خوتان بستگی دارد. اگر این گل را بزرگ دوست دارید باید از اندازه های بزرگ استفاده کنید. و اگر گل کوچک دوست دارید از اندازه های کوچک تر.

مرحله ۱

آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار

مرحله اول این است که مربع کاغذی خود را همانند باد بزن تا کنید. در مرحله بعد این مربع را مطابق شکل بالا از وسط تا کرده و به صورت مساوی روی هم قرار دهید.

مرحله ۲

با دقت به تصویر نگاه کنید. در این مرحله هم باید کاغذ را از عرض دوباره تا بزنید. تا دو نیمه روی هم به صورت مساوی قرار گیرند.

آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار

مرحله ۳

خب کار تا زدن را همین جا تمام می کنیم. باید با استفاده از یک کاتر یا قیچی لبه هایی را که بر روی هم هستند و بسته می باشند را قیچی کنید. تا لبه ها از هر دو طرف باز شوند.

این کار مزیت دیگری هم دارد. با این روش تمام گوشه ها منظم و یکدست می شوند.

مرحله ۴

همان طور که در تصویر کاملا مشخص است. باید تا هایی را که به صورت بادبزنی انجام دادیدکاملا بر روی هم منطبق کنید. و وسط کار را منگنه کرده تا کار شما باز نشود.

آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار

مرحله ۵

در این مرحله با استفاده از یک قیچی، یک طرف از لبه های کاغذی را به صورت هلال برش بزنید. این کار موجب می شود تا در نهایت کار شما جلوه زیباتری داشته باشد.

مرحله ۶

حالا باید کاغذ را به آهستگی به سمت بالا بکشید. این کار را در نهایت دقت و آرامش انجام دهید. چرا که کاغذ کشی بافت نرمی داشته و سریع پاره می شود. پس آرام آرام همه کاغذ ها را از یک سمت به طرف بالا بکشید.

به تصویر نگاه کنید. یک طرف از کاغذ ها را بالا بکشید و طرف دیگر را همین طور نگه دارید.

آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار

مرحله ۷

در این مرحله طرف دیگر کاغذ را که نگه داشته بودید را قیچی کنید. البته این کار را تا آخر انجام ندهید. باید تا یک سانتی متر مانده به منگنه کاغذ را قیچی کنید.

خوب دیگر کار تمام است حالا باید دنباله درست کنید.

مرحله ۸

برای درست کردن دنباله باز هم از کاغذ کشی باید استفاده کنید. هر چقدر که دوست دارید دنباله این عروس دریایی بلند تر باشد اندازه را بلند کنید.

دنباله ها را به وسیله چسب به پشت گل فانتزی بچسبانید.

آموزش ساخت گل فانتزی کاغذی برای تزیین دیوار

خیلی خوب پیش رفتید. کار تمام شد. این عروس دریایی زیبا را درست کنید و به یک پری دریایی هدیه دهید!

درر پست های بعدی منتظر گل های کاغذی متنوع تری باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اریگامی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش