بازی Amnesia: Collection برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد


بازی Amnesia: Collection برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

بازی Amnesia: Collection که یک مجموعه قدیمی ترسناک است برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و طرفداران به زودی قادر خواهند بود بازی Amnesia: Collection را تجربه کنند. مجموعه Amnesia یک سری عنوان بسیار ترسناک قدیمی است که طرفداران بسیاری دارد و مطمئنا بسیاری از طرفداران این سبک از شنیدن خبر...

بازی Amnesia: Collection که یک مجموعه قدیمی ترسناک است برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و طرفداران به زودی قادر خواهند بود بازی Amnesia: Collection را تجربه کنند.

مجموعه Amnesia یک سری عنوان بسیار ترسناک قدیمی است که طرفداران بسیاری دارد و مطمئنا بسیاری از طرفداران این سبک از شنیدن خبر آمدن بازی Amnesia: Collection به نسل هشتم خوشحال می‌شوند. این کالکشن شامل بازی‌ها و بسته‌های الحاقی منتشر شده از این مجموعه است.

بازی Amnesia: The Dark Descent و Amnesia: A Machine for Pigs دو بازی اصلی این کالکشن هستند که 4 روز دیگر برای ایکس‌‌باکس وان عرضه می‌شود. در این کالکشن همچنین بسته الحاقی the Justine نیز قرار داده شده است. تاریخ عرضه بازی Amnesia: Collection بر روی سایت Xbox Wire درج شده بودف سایتی که تاریخ عرضه تمامی بازی‌های اینده ایکس‌‌باکس وان در آن ذکر می‌شود.

بازی Amnesia: Collection شامل سه نسخه از این مجموعه به نام‌های Amnesia: The Dark Descent و Amnesia: A Machine for Pigs و the Justine است. مجموعه‌ای را تجربه کنید که به واقع موجب اغاز کار برنامه Let’s Play revolution بوده است و در ترس و کابوس هم غرق شوید.

البته اگر اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Amnesia: Collection حدود دو سال است که برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده است ولی تا پیش از این خبری از نسخه ایکس‌باکس وان آن نبوده است. همچنین هیچ گونه اطلاعاتی در مرد نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی وجود ندارد و معلوم نیست که ایا این نسخه از بازی دارای بهبودهای گرافیکی خواهد بود یا نه؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم Amnesia یک مجموعه قدیمی و بسیار ترسناک است و خیلی‌ها اولین نسخه آن، The Dark Descent، را ترسناک‌ترین بازی تاریخ می‌دانند. شما در این عنوان نقش دنیل را برعهده دارید و باید در یک کاخ تاریک و پر از موجودات ترسناک زنده بمانید. تنها ابزار شما یک فانوس است که در پیدا کردن راه به شما کمک می‌کند ولی باید از استفاده از آن و دیگر وسایل محتاط باشید، در غیر این صورت احتمال دیوانه شدن شما وجود دارد. در نسخه دوم اما شخصت اصلی بازی تغییر می‌کند و کنترل شخصیت اوسوالد را برعهده خواهید داشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی Amnesia: Collection برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد