ارائه خدمات جنسی به مردان عرب در مشهد!


ارائه خدمات جنسی به مردان عرب در مشهد!

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به انتشار اخبار گسترده درباره ارائه خدمات جنسی به…

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به انتشار اخبار گسترده درباره ارائه خدمات جنسی به مردان مجرد عرب در مشهد نهادهای امنیتی باید هرچه سریعتر در جهت بررسی این موضوع وارد عمل شوند

سیاوشی: صحت و سقم ارائه خدمات جنسی به مردان عرب در مشهد باید بررسی شود

طیبه سیاوشی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی درباره انتشار اخباری پیرامون ارائه خدمات جنسی به جوانان مجرد عرب در بیش از 5 هزار مسافرخانه مشهد اظهار کرد: بنده هم از منابع غیرموثق درباره این موضوع اخباری به گوشم رسیده است اما تا به امروز بررسی درباره این موضوع در مجلس صورت نگرفته است.

واقعا نمی‌دانم درباره این موضوع چگونه صحبت کنم چرا که از نمایندگان استان خراسان نیز درباره این خبر سوال کردم و آنها نیز منابع موثقی را برای این موضوع که بخواهند به آن استناد کنند در اختیار نداشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باتوجه به اینکه این خبر در فضای مجازی گسترش پیدا کرده است و تاثیر بدی را روی اذهان عمومی گذاشته شده است باید صحت و سقم این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

ارگان‎هایی چون ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر، وزارت اطلاعات و بسیاری از نهادهای دیگر که در روند مسائل امنیتی مردم مسئول هستند باید در جهت بررسی این موضوع وارد عمل شوند.

در صورت صحت این مسئله این موضوع امنیت زنان جامعه را مورد تهدید قرار می‎دهد از این رو باتوجه به خطرناک بودن این موضوع از نظر بهداشتی این وضعیت باید کنترل شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: باتوجه به اینکه در شرایط فعلی اذهان عمومی در پی انتشار این خبر مشوش و نگران شده است قطعا این موضوع سریعا باید مورد بررسی قرار گیرد.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: bartarinha.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دلنوشته و متن زیبا در مورد امام رضا (ع)