جمهوری ایرلند یا انگلیس؛ سرگیجه دکلان رایس برای انتخاب ملیت


جمهوری ایرلند یا انگلیس؛ سرگیجه دکلان رایس برای انتخاب ملیت

طرفداری- به گفته مارتین اونیل، مسئولان تیم ملی انگلیس تماس هایی با دکلان رایس داشته اند و در تلاش هستند تا این بازیکن 19 ساله را برای بازی کردن در انگلیس متقاعد کنند.

به گزارش FFT، مدافع جوان وست هم تاکنون در سه بازی دوستانه برای جمهوری ایرلند به میدان رفته است اما تا زمانی که یک بازی رسمی در رده ملی نداشته باشد، می تواند ملیت خود را عوض کند. نام رایس در فهرست ابتدایی ایرلند برای رویارویی با ولز در تاریخ 6 سپتامبر در چارچوب بازی های لیگ ملت ها به چشم نمی خورد. رایس توانایی بازی در خط میانی را هم دارد و ترس اونیل از این است که او به جای ایرلند، انگلیس را انتخاب کند.

او هنوز بازیکن جوانی است که در حال سنجیدن اوضاع است. انگلیس با او صحبت کرده و رایس مدتی زمان برای فکر کردن درخواست کرده است. عملکرد او برای ما خیره کننده بوده است. من هم مقداری فرصت (برای فکر کردن) به او خواهم داد. اگر بگویم دکلان کار کردن با مار را دوست داشت، اغراق نکرده ام. پس از بازی با ترکیه (نخستین بازی رایس در رده بزرگسالان) پدرش هم آنجا بود و لحظات لذتبخشی داشتند. ما تمام کاری که از دست مان بر می آمد را انجام دادیم. اعضای تیم و طرفداران از او استقبال کرده اند. او برای فکر کردن فرصت خواسته و من به این خواسته احترام می گذارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود نوحه ضربت خوردن امام علی