تشکیل پرونده برای فوت دختر 14 ساله در یزد


تشکیل پرونده برای فوت دختر 14 ساله در یزد خبرگزاری فارس: علی‌اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر 14 ساله در یکی از بیمارستان‌های یزد، اظهار کرد: سه روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر 14 ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای […] نوشته تشکیل پرونده برای فوت دختر 14 ساله در یزد...

Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

تشکیل پرونده برای فوت دختر ۱۴ ساله در یزد

خبرگزاری فارس: علی‌اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب استان یزد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای فوت دختر ۱۴ ساله در یکی از بیمارستان‌های یزد، اظهار کرد: سه روز پیش در یکی از بیمارستان‌های استان یزد، دختر ۱۴ ساله‌ای فوت شد که بر اساس ادعای خانواده و اولیای دم قصور پزشکی صورت گرفته و کادر اورژانس مراقبت‌های لازم را از فرزند آن‌ها انجام نداده است.

وی با بیان اینکه با ورود دادستانی کمیته‌ای در بیمارستان تحت نظارت دادسرا و همچنین جلسه فوق العاده نظام پزشکی برای بررسی علت فوت دختر نوجوان، تشکیل شده است، ادامه داد: کمیته بیمارستان، کوتاهی در درمان بیماری دختر نوجوان را تشخیص دادند که منتهی به برخورد و جابجایی کادر پرستاری و پزشکان اورژانس شده و بخشنامه‌ای به کل بیمارستان‌های استان مبنی بر بازبینی در نحوه پذیرش اورژانس بیمارستان‌ها ابلاغ شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد با اشاره به بررسی فوت توسط پزشکی قانونی، خاطرنشان کرد: این بیمار با تشخیص اولیه مشکل قلبی در اورژانس بستری می‌شود؛ اما ظاهرا اقدامات پزشکی کافی و به موقع نبوده که پرونده در نظام پزشکی مطرح و در دست بررسی است.

منتشر شده توسط: بیا تو تفریح

تشکیل پرونده برای فوت دختر ۱۴ ساله در یزد
Rate this post
.ps-social-sharing-2011{ -webkit-transition: opacity 0.3s; -moz-transition: opacity 0.3s; filter: alpha(opacity=70); opacity: 0.5; } .ps-social-sharing-2011:hover{ filter: alpha(opacity=100); opacity: 1; }
Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...