آن زمان خیلی استقلالی بودم اما …


مدتی است که هواداران فوتبال در انتظار برنامه ای فوتبالی هستند که وعده پخش آن داده شده بود. برنامه «فوتبالیسم» با اجرای امیر علی نبویان یکی از اخبار پرمخاطب فوتبالی هفته های اخیر بوده است برنامه ای که از میانه های مردادماه پخش آن آغاز شد اما بعد از پخش سه قسمت ابتدایی به دلیل شلوغی کنداکتور این شبکه ، قرار است در آینده ای نزدیک باردیگر روی آنتن...

آن زمان خیلی استقلالی بودم اما …

نبویان: باعث شدم استقلال جریمه شود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۵:۴۶
آن زمان خیلی استقلالی بودم اما …

شبکه سه یک برنامه متفاوت فوتبالی را تدارک دیده که بعد از پخش سه قسمت ابتدایی اش قرار است در آینده ای نزدیک روی آنتن برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدتی است که هواداران فوتبال در انتظار برنامه ای فوتبالی هستند که وعده پخش آن داده شده بود. برنامه «فوتبالیسم» با اجرای امیر علی نبویان یکی از اخبار پرمخاطب فوتبالی هفته های اخیر بوده است برنامه ای که از میانه های مردادماه پخش آن آغاز شد اما بعد از پخش سه قسمت ابتدایی به دلیل شلوغی کنداکتور این شبکه ، قرار است در آینده ای نزدیک باردیگر روی آنتن برود. اما یکی از بخش های جالبی که خیلی مورد توجه قرار گرفت حضور امیرعلی نبویان مجری، نویسنده و بازیگر سرشناس است. با او به بهانه برنامه «فوتبالیسم» گفت و گو کرده ایم که در زیر می خوانید:

-از فوتبالیسم چه خبر؟ چرا پخش آن متوقف شد؟

امیر علی نبویان گفت:

ما مشغول ساخت این برنامه هستیم. راستش را بخواهید سه قسمت اول این برنامه در وقت نامناسب و در شرایطی پخش شد زمان آن در کنداکتور تغییر کرد. در نهایت هم ساعت ۱۱:۴۵ شب را به این برنامه دادند که مخاطب دیگر تا آن وقت شب منتظر آن نخواهد بود. این هفته هم که عیدغدیر است و شبکه ها بزن و بکوب دارند و به نظر می رسد ما باید برای بعد از عید غدیر آماده پخش باشیم.

-پس قسمت های آینده برنامه در حال تولید هستند؟

امیر علی نبویان گفت:

بله ما حتی محتوای قسمت های بعدی را هم بستیم اما همانطور که گفتم کنداکتور شبکه سه خیلی شناور و وابسته به مسابقات فوتبال است، سریال ها هم جایگاه خودشان را دارند و به خبر ها نمی شود دست زد ، فکر می کنم در ماه های محرم و صفر که حجم برنامه ها کمتر می شوند فرجی شود و بتوانیم قسمت های بعدی «فوتبالیسم » را ببینیم.

-بازتاب این سه قسمت چگونه بود؟

من از آنجایی که ایسنتاگرام ، فیسبوک و از این دست شبکه ها ندارم از بازتابش هم بی خبرم..

-واقعا؟ جالب است که از شبکه های اجتماعی استفاده نمی کنید..

امیر علی نبویان گفت:

بله خیلی خوشم نمی آید و از دو سال پیش همه صفحاتم را بستم.

-نظر خود شما درباره این برنامه چیست؟

ببینید یک روندی من در برنامه می بینم که مثبت است. من قسمت اول را دوست نداشتم اما دومی را بیشتر و سومی را از دومی بیشتر دوست داشتم. به نظرم روند برنامه مثبت است و فکر می کنم در قسمت های بعدی برنامه کیفیت بالاتری هم پیدا کند.

-تجربه اجرای فوتبالی هم داشتید

امیر علی نبویان گفت:

یک بار این کار را انجام داده بود و مجری برنامه اینترنتی سرخابی بودم که البته «فوتبالیسم» جنسش کاملا متفاوت است. از نظر خوره فوتبال بودن بله من یک خوره فوتبال هستم.

-یک موضوعی که هست اینکه شما را ابتدا به عنوان یک مجری که برای برنامه های روشنفکرانه و متفاوت شناختیم و حالا انگار هرچه زمان می گذرد شما داری به وادی های متفاوتی پا می گذاری.

امیر علی نبویان گفت:

خیلی خوشحالم که این را می گویید که من دارم اینگونه برخورد می کنم. ما می خواهیم دیسیپلین را حفظ کنیم از آن چیزی که در طول این سال ها در برنامه های ورزشی و منتسب به فوتبال سلیقه شده دور باشیم. ممکن است در قدم های اول کمی توی ذوق مخاطب بخورد. مثال سینمایی اش اینکه در این سال ها یک پیشینه ای به وجود آمده از فیلم فارسی شروع شده و امروز به این شکل درآمده است اما واقعیت این است که کمدی های خیلی متفاوتی وجود دارند که سازنده ها جرات شناختش را ندارند و می ترسند که شکست بخورند ، اتفاقی که خیلی وقت ها هم می افتد.

-منظور من البته چیز دیگری بود. اینکه شما را به عنوان یک مجری انتلکتوال و برای برنامه های ادبی و هنری و روشنفکرانه می شناختیم و حالا دارید مجری یک برنامه فوتبالی می شوید در حالی که برخی از کسانی که با عالم هنر ارتباط دارند حضور در فوتبال را ممکن است دون شخصیت خودشان بدانند.

امیر علی نبویان گفت:

آه …(می خندد) نه بابا من خودم یکی از آن تماشاگرنماها هستم. من یک بار باعث شدم استقلال ده میلیون تومان جریمه شود.

-واقعا؟ داستانش باید جالب باشد.

امیر علی نبویان گفت:

در یکی از بازی های استقلال در ورزشگاه ، تیم نتیجه نگرفته بود و من از ناراحتی اولین شعار آغشته به فحش را به مدیرعامل دادم و ناگهان دیدم ده هزار نفر دارند این شعار را علیه فتح الله زاده می دهند. بعد که به خانه آمدم دیدم اخبار می گوید که امروز طرفداران استقلال علیه علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال شعار دادند.

-پس استقلالی آتشی هم هستید؟

آن زمان خیلی استقلالی بودم اما الان وضعیت فرق کرده است. وقتی رفاقت به وجود می آید از شکست دوستانت ناراحت می شوی و از بردش خوشحال…

-ولی قبول دارید هیچ اشکالی ندارد که سلبریتی ها هم موضعشان را نسبت به تیم ها و علاقمندی هایشان به تیمی خاص مطرح کنند؟

امیر علی نبویان گفت:

ابتدا بگویم من با این واژه سلبریتی بشدت مخالف هستم. چون نه خودم را سلبریتی می دانم نه بسیاری از کسانی که اینروزها خودشان را سلبریتی می دانند. اما در مجموع هرکسی در انتخابش آزاد است و من فعلا ترجیح می دهم طرفدار تیمی نباشم. در فوتبالیسم هم سعی داریم روی دیگری از فوتبال را ببینیم. مثلا کارگردان ، نویسنده یا بازیگری جدی از سینما یا تئاتر را بیاوریم و با صورت رنگ کرده به ورزشگاه ببریم. مثلا در فوتبالیسم می خواهیم امیرپوریا منتقد معروف را بیاوریم و او از میزان ارادتش به علی پروین بگوید. برای کسانی که پوریا به عنوان یک منتقد جدی می شناسند شاید این موضوع خیلی جالبی باشد. سعی داریم در این برنامه آدم هایی که الان درباره علائقشان اعلام موضع نکردند با بیان شیوا آن را بیان کنند. امیدواریم که بتوانیم فصل مشترکی میان علاقمندان فوتبال با آدم هایی که حتی از این ورزش بیزارند پیدا کنند. فوتبال یک درام است که سه پایان مشخص دارد. چه فیلمی است که سه پایان مشخص داشته و مخاطب بتواند آن را با هیجان و کامل تا انتها ببیند. فوتبال این را دارد و می خواهیم در فوتبالیسم به این بخش بپردازیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403