عکس کودکی پرستو صالحی، وقتی چادر به سر بود


عکس کودکی پرستو صالحی، وقتی چادر به سر بود

پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی را از دوران کودکی‌اش منتشر کرده و متنی همراه آن نوشته است: «وقتی پرستو کوچک بود. چیه خب از بچگی با حجاب بودم»

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: پرستو صالحی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی را از دوران کودکی‌اش منتشر کرده و متنی همراه آن نوشته است: «وقتی پرستو کوچک بود. چیه خب از بچگی با حجاب بودم»

عکس کودکی پرستو صالحی، وقتی چادر به سر بود

صالحی همچنین 4 روز پیش در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام تصویری ویرایش شده از خودش را منتشر کرد و در متنی همراه آن نوشت: «خود را به دو نیم شَقه کردم، نیمی سیاه و سپید نیمی رنگین و زانپس ایرانم را به گوش کِشیدم و به نیمه سیاه و سپیدِ صورتم تبعید کردم. چرا که نیمه رنگین صورتم حتی گوش نداشت، چه رسد به کشیدن بارِ ایران بر دوش ... و برای تماشای این شهر خاکستری، نگاهی خاکستری را برگزیدم، تا شاید خنثی شوم و بگذرم از این قومِ هزار رنگ...و زبان را در دهانم غلاف کردم تا مبادا واژه هایم به غلط تعبیر شوند اینجا ایران است! هر واژه را جمله ای برای تفهیم لازم است (خودم)»

عکس کودکی پرستو صالحی، وقتی چادر به سر بود

پرستو صالحی ۳۷سال سن دارد و تاکنون در چند فیلم سینمایی از جمله «خانه‌ای روی آب»، «چشمهایش» و «اعتراض» بازی کرده است. از سریال‌هایی که وی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «شهر من شیراز»، «شوخی کردم»، «زیر آسمان شهر»، «ارث بابام»، «محاکمه» و «همسفر» اشاره کرد. صالحی با حساب کاربری parastoosalehi56@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.
اگر عضو اینستاگرام هستید و هنوز به جمع نی‌ نی‌ بانی های اینستاگرام نپیوسته‌اید، با ما همراه شوید: NINIBANCOM@

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا