معرفی و دانلود بازی ایرانی پاپالند: فرار کله ها


موبنا – این بازی ایرانی با دارا بودن طراحی هنری و خارق العاده و همچنین گیم پلی جالب می تواند شما را برای مدت ها سرگرم نماید. پاپالند: فرار کله ها گیم پلی این بازی بسیار خلاقانه و متنوع طراحی گردیده است و مکانیزم اصلی گیم پلی بازی بصورت رکوردی می باشد که...

موبنا – این بازی ایرانی با دارا بودن طراحی هنری و خارق العاده و همچنین گیم پلی جالب می تواند شما را برای مدت ها سرگرم نماید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی پاپالند: فرار کله هاپاپالند: فرار کله ها

گیم پلی این بازی بسیار خلاقانه و متنوع طراحی گردیده است و مکانیزم اصلی گیم پلی بازی بصورت رکوردی می باشد که شباهت زیادی به بازی معروف flappy bird دارد ، در این بازی شما هدایت شخصیتی بامزه و پرنده را برعهده دارید که می توانید آن را به سمت های مختلف حرکت دهید. بطور کلی بازی دارای سطح های مختلفی می باشد که هر کدام از این سطح ها متشکل از دو قسمت می باشد ، در قسمت اول بایستی با قهرمان بازی روی کله ی سربازهایی که در صفحه ظاهر می گردند به مدت چندین ثانیه بنشینید تا بترکند و امتیاز کسب نمایید ، البته برای از بین بردن این سربازها بایستی حواس خود رو به خوبی جمع کنید زیرا به سمت شما شلیک می کنند. در قسمت دوم از هر سطح بایستی در مدت زمان مشخصی از گلوله های سربازها جاخالی بدهید و جان سالم بدر ببرید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی پاپالند: فرار کله هادانلود بازی papa Land

جدای از گیم پلی جالب بازی ، سازندگان در طراحی و گرافیک هنری آن بسیار خلاقانه عمل کرده اند که سبب شده است تجربه ی بازی برای شما لذت بخش تر از قبل شود ، گرافیک بازی به گونه ای طراحی گردیده است که می تواند با نمونه های خارجی نیز رقابت نماید ، همچنین صداگذاری بازی بسیار جالب و با مزه طراحی گردیده است و همخوانی جالبی با فضای بازی دارد.

تصاویر بازی پاپالند: فرار کله ها :

دانلود بازی پاپالند: فرار کله ها :

معرفی و دانلود بازی ایرانی پاپالند: فرار کله ها

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل