احسان کرمی در کلاه قرمزی، عزیزم ببخشید


احسان کرمی در کلاه قرمزی، عزیزم ببخشید

احسان کرمی، صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی همزمان با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرام خود، از آمادگی برای «کلاه قرمزی 94» نوشته است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: احسان کرمی، صداپیشه عروسک «عزیزم ببخشید» در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی همزمان با انتشار یک عکس در صفحه اینستاگرام خود از آمادگی برای کلاه قرمزی 94 نوشته است.: «چقدر زود گذشت! این عکسو باران جعفری در آخرین روز ضبط کلاه قرمزی نود و سه انداخت و حالا داریم آماده میشیم برای کلاه قرمزی نود چهار با این عشق که خنده‌ای روی لب مردم بیاد. خوشحالم که همچنان در حضور این دو مرد شریف مشغول آموختن هستم.» در این عکس ایرج طهماسب، مجری و کارگردان مجموعه تلویزیونی «کلاه‌ قرمزی» و حمید جبلی، نویسنده و صداپیشه عروسک‌های کلاه قرمزی و پسرخاله به همراه احسان کرمی دیده می‌شوند.

احسان کرمی در کلاه قرمزی، عزیزم ببخشید

احسان کرمی که با حساب کاربری ehsaankaramy@ در اینستاگرام فعالیت می‌کند، سال گذشته عکسی را همراه با عروسک «عزیزم ببخشید» در این شبکه اجتماعی منتشر کرده بود.

احسان کرمی در کلاه قرمزی، عزیزم ببخشید
احسان کرمی 34 ساله تاکنون در چندین برنامه‌ رادیویی از جمله چاردیواری، مکث 94، جام ارگ، صبح تهران، تهران در شب، موج مجهول، چراغ‌ سبز و جمعه ایرانی به عنوان مجری و یا بازیگر حضور داشته است. همچنین «رادیو 7» از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی است که کرمی اجرای آن را به عهده داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی