عروسک گردان پنگول، فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده


عروسک گردان پنگول،  فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده

احمد آکشته، عروسک‌گردان «پنگول» چند روزی است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و عکس‌هایی از پشت صحنه برنامه‌هایی که در آنها حضور داشته، منتشر می‌کند.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: احمد آکشته، عروسک‌گردان «پنگول» چند روزی است که فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده و عکس‌هایی از پشت صحنه برنامه‌هایی که در آنها حضور داشته، منتشر می‌کند. جدیدترین عکسی که آکشته در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده یک «سلفی» است که در آن بچه‌هایی که در یکی از برنامه‌های «رنگین کمان» حضور یافته‌اند هم دیده می‌شوند. سلفی به عکسی گفته می‌شود که فرد آن را از خودش گرفته باشد. وی همراه با این عکس متن کوتاهی هم نوشته است: «وقتی فرشته‌ها مهمون خونت میشن، خدا هم هست»

عروسک گردان پنگول،  فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده

آقای آکشته که با حساب کاربری ahmad_akeshteh@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند، در روزهای گذشته چند عکس دیگر هم منتشر کرده است. در یکی از این عکس‌ها، وی در کنار هومن حاجی عبداللهی و آرزو آل‌ایوب دیده می‌شود. حاجی عبداللهی صداپیشگی عروسک پنگول را در برنامه «رنگین کمان» به عهده دارد و آل‌ایوب به عنوان مجری و بازیگر در نقش «خاله نرگس» در این برنامه حضور دارد.

عروسک گردان پنگول،  فعالیت خود را در اینستاگرام آغاز کرده

احمد آکشته، متولد سال 1354 است و بیش از 15 سال سابقه عروسک‌گردانی دارد. وی پیش از این، عروسک‌گردان عروسک‌های «چرا»، «پرویز» و «سنجد» هم بوده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو