موجودات عجیب و اسرارآمیز که توسط دوربین ضبط شده‌اند | فیلم


اخیرا در سواحل آمریکا موجودی ناشناخته یافته شده است.ظاهر عجیب و وحشتناک این موجود موجب ترس ساکنین شده و حدس‌ها بر این بوده که این موجود گونه‌ای از کوسه‌هاست اما خارها و تیغه‌های موجود روی گردن این مخلوق عجیب این فرضیه را زیر سوال می‌برد.بنظر شما این موجود چیست؟آنچه از تصاویر مشخص است بسیار واقعی به نظر می‌رسد لطفا نظرات خود را برای ما در...

اخیرا در سواحل آمریکا موجودی ناشناخته یافته شده است.ظاهر عجیب و وحشتناک این موجود موجب ترس ساکنین شده و حدس‌ها بر این بوده که این موجود گونه‌ای از کوسه‌هاست اما خارها و تیغه‌های موجود روی گردن این مخلوق عجیب این فرضیه را زیر سوال می‌برد.بنظر شما این موجود چیست؟آنچه از تصاویر مشخص است بسیار واقعی به نظر می‌رسد لطفا نظرات خود را برای ما در پایین صفحه ثبت کنید.

تصاویری که اخیرا در اعماق ۱۲۰۰ کیلومتری اقیانوس توسط زیردریایی ثبت شده است موجودی عجیب را نشان می‌دهد که به نظر فرازمینی می‌رسد.اگر به طور دقیق به آن نگاه کنید متوجه خواهید شد که انگار از جهانی دیگر آمده است.این موجود دریایی عجیب سیاه رنگ به نظر در حال رقصیدن و انجام حرکات خاصی است که قصد جلب توجه دارد.هنوز نمی‌توان مطمئنا گفت که این موجود چه جانوری است اما کسانی که این ویدیو را دیده اند حدس می‌زنند این موجود گونه هشت پا، عروس دریایی و یا از دسته دیگر نرم تنان است.شما چه فکر می‌کنید؟

چند سال قبل در استرالیا، در یک شهر کوچک ساحلی برای یک مدت کوتاه چند ساعته تمام شهر در مه فرورفت. به گفته ساکنین این شهر چنین پدیده‌ای هرگز قبل از آن مشاهده نشده بود.فردی که این ویدیو را ضبط کرده مدعیست توانسته از یکی از کهن ترین موجودات افسانه ای “کاثولو” تصویر بردارد.در برخی قسمت های این فیلم یک صدای غرش عجیب از داخل مه به گوش می‌رسد که بسیار وحشتناک است و پس از آن یک سایه عظیم برای چند لحظه در کنار ساختمانی بلند به چشم می‌خورد که بلندترین ساختمان شهر بوده است و بلافاصله ساختمان فرومی‌ریزد.

در بخشی از فیلمی که توسط غواصان گرفته شده است موجودی شبیه کوسه به چشم می‌خورد که برخی تفاوت‌های آن با کوسه بینندگان را به حیرت واداشته است.غواصان که در حال مطالعه کوسه‌های سفید هستند ناگهان موجودی را می‌بینند که شبیه کوسه بوده اما پوستی بسیار تیره تر و مجموعه‌ای از زائده های استوانی بر روی پشتش دارد.آنها احتمال می‌دهند که موجود “مگالادون” باشد.البته از آنجا که مگالادون بسیار بسیار بزرگ تر کوسه است آنها احتمال می‌دهند که با یک بچه مگالادون مواجه شده‌اند.مگالادون جد بزرگ کوسه‌ها در دوران دایناسورهاست که حدود ۲٫۶ میلیون سال پیش منقرض شده است.

آیا درباره هیولای اسپاگتی پرنده چیزی به گوشتان خورده است؟در سال ۲۰۰۵ یک دانش‌آموخته فیزیک، بابی هیندرسون، کلیسایی برای هیولای اسپاگتی پرنده در اعتراض به تئوری طراحی هوشمند جهان ساخت.نظریه ای که خلقت را برپایه هوشمندی و حکمت می‌داند.اخیرا یک ماهی شبیه به عروس دریایی در اعماق اقیانوس‌خا مشاهده شده که شباهت بسیاری به هیولای اسپاگتی پرنده دارد! این تصاویر توسط یک وسیله کنترل از راه دور برای فیلمبرداری از زیر آب گرفته شده است و نشان می‌دهد هیولای اسپاگتی پرنده در قعر ۱۲۰۰ کیلومتری اقیانوس اطلس زندگی می‌کند! کسانی که این ویدیو را تماشا کرده‌اند به قدری از این شباهت شگفت‌زده شده‌اند که نام این موجود را اسپاگتی پرنده گذاشته‌اند.آنها تصاویری را که در آبهای آنگولا گرفته شده بود برای دانشمندان اقیانوس شناس در ساثهمپتون ارسال کردند.متخصصان در علوم زیستی اقیانوس بر این باورند که این موجود گونه‌ای از خانواده سایفانوفورها(مانند ئیدر یا هیدر) است.

(۷۶۹)


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!