رقص نخست وزیر انگلیس مورد تمسخر کاربران قرار گرفت! +فیلم


رقص نخست وزیر انگلیس مورد تمسخر کاربران قرار گرفت! +فیلم

انجام حرکات موزون ترزا می، نخست وزیر انگلیس در مدرسه‎ای در آفریقای جنوبی با واکنش جالب کاربران همراه شد.

رقص نخست وزیر انگلیس مورد تمسخر کاربران قرار گرفت! +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حرکات موزون ترزا می، نخست وزیر انگلیس با واکنش جالب کاربران در شبکه های اجتماعی همراه بود. پس از انتشار ویدئویی که ترزا می را در یک مدرسه و به همراه دانش آموزان در حال انجام حرکات موزون نشان می داد، کاربران با انتشار ویدئوهای میکس شده از حرکات موزون فوتبالیست ها، بازیگران مشهور سینما و ربات ها نخست وزیر انگلیس را مورد تمسخر قرار دادند.

یکی از وبسایت ها، حرکات موزون ترزا می را شبیه به حرکات موزون ربات بچه زرافه دانست. یکی از کاربران در توئیتر با انتشار پستی با تمسخر نخست وزیر انگلیس گفت که پدر سالخورده اش در انجام حرکات موزون بهتر از ترزا می مهارت دارد.

بیشتر بخوانید: خوانندگی صدراعظم آلمان در گرجستان! +فیلم

ترزا می که در روز نخست سفر خود در مدرسه "آی ام کیز" در آفریقای جنوبی حضور یافته بود با دانش آموزان آفریقایی برای لحظاتی اقدام به انجام حرکات موزون به شیوه حرکات موزون رباتیک کرد. در ویدئویی که منتشر شده است ترزا می را در حال انجام حرکات موزون نشان می دهد. نخست وزیر انگلیس روز سه شنبه برای یک سفر سه روزه راهی کیپ تاون، پایتخت آفریقاتی جنوبی شده بود.

در ادامه ویدئویی از شوخی کاربران با حرکات موزون ترزا می، نخست وزیر انگلیس در مدرسه‎ای در آفریقای جنوبی را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تمسخر ترزا می بخاطر انجام حرکات موزون توسط کاربران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج