راز محبوبیت پوتین فاش شد!


راز محبوبیت پوتین فاش شد!

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در میان مردم جهان از محبوبیت روز افزونی برخوردار است که این موضوع راز‌هایی در خود نهفته دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین در کشور‌های غربی از محبوبیت فراوانی برخوردار است که این موضوع بویژه در حزب آزادی اتریش، «جایگزین برای آلمان» و جبهه ملی اتریش به چشم می‌خورد.

پوتین قبل از ماجرای اتهامات روسیه مبنی بر "دخالت" در انتخابات ایالات متحده، که مسکو این موضوع را رد کرد، در میان جمهوریخواهان ایالات متحده رتبه خوبی داشت، به همین دلیل تعجب آور نیست که وزیر امور خارجه اتریش، کارین کناسیل، رئیس جمهور روسیه را به عروسی خود دعوت کرده است.

از جمله دلایل اصلی چنین محبوبیت پوتین در غرب، سه عامل ذکر شده است:

اول:رئیس جمهور روسیه خود را به عنوان حامی ارزش‌های سنتی، به ویژه ایده‌های مربوط به حفظ ارزش مردانگی و خانواده نشان می‌دهد.

دوم: پوتین به عنوان مخالف سلطه گری کشور‌ها در حوزه‌های اجتماعی، نظامی و اقتصادی است، به عنوان مثال او مخالف تبلیغات همجنسگرایی و فمینیسم است، او مخالف سلطه گری ارز آمریکایی در صحنه جهانی است.

سوم: شخصیت رئیس جمهور روسیه در اروپا تحسین می‌شود، چرا که او یک شخصیت خوبی دارد، خودخواه نیست، فروتن است و حس شوخ طبعی دارد. این ویژگی‌هایی هستند که علت محبوبیت رئیس جمهور روسیه در غرب را افزایش داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر