میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز با ظاهری شگفت انگیز معرفی شد


میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز با ظاهری شگفت انگیز معرفی شد

میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز (Acer Predator Thronos) به عنوان محصولی شگفت انگیز و خارق‌العاده در جریان نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. در ادامه ویژگی‌های این میز کامپیوتر مخصوص بازی را بررسی خواهیم کرد. ایسر امسال دست پر در نمایشگاه IFA 2018 ظاهر شد و گستره‌ای از محصولات را برای گیمرها به ارمغان آورد.... نوشته میز...

میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز (Acer Predator Thronos) به عنوان محصولی شگفت انگیز و خارق‌العاده در جریان نمایشگاه IFA 2018 معرفی شد. در ادامه ویژگی‌های این میز کامپیوتر مخصوص بازی را بررسی خواهیم کرد.

ایسر امسال دست پر در نمایشگاه IFA 2018 ظاهر شد و گستره‌ای از محصولات را برای گیمرها به ارمغان آورد. به عنوان نمونه می‌توان به مانیتورهای گیمینگ جدید ایسر پریدیتور و نیترو اشاره کرد که همگی دارای ابعاد 27 اینچ هستند. همچنین پیش از عرضه کیس گیمینگ پریدیتور ایکس به بازار در زمستان سال جاری، آن را در نمایشگاه مشاهده کردیم. این مجموعه ارزشمند با معرفی میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز که به نظر می‌رسد محصولی متعلق به آینده است، تکمیل شد.

ویژگی‌های میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز

ارتفاع میز 1.5 متر بوده و دارای یک صندلی مجهز به طراحی ارگونومیک است که تا 140 خم می‌شود. این صندلی نیاز به هر گونه لوازم جانبی همچون پشتی طبی ندارد. بر روی ایسر پریدیتور ترانوز محلی برای قرار دادن سه مانیتور 27 اینچی در نظر گرفته شده است! به این ترتیب با اجرای هر بازی کامپیوتری مخصوصا شبیه‌ساز پرواز، درون آن غرق خواهید شد.

میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز با ظاهری شگفت انگیز معرفی شد

در سمت چپ میز کامپیوتر گیمینگ ایسر پریدیتور ترانوز یک کنترل پد وجود دارد که با استفاده از آن تنظیم زاویه میز، صندلی، محل قرار دادن دست و مخصوصا زاویه نمایش مانیتورها میسر می‌شود. در جلوی کاربر محل‌هایی کوچک به منظور قرار دادن ماوس و کیبورد در نظر گرفته شده است. حتی با خم شدن و راحت نشستن بر روی صندلی، همچنان کیبورد و ماوس به سادگی در اختیارتان خواهند بود.

مهمترین ویژگی‌ میز کامپیوتر مخصوص بازی ایسر پریدیتور ترانوز در کنار ظاهر خارق‌العاده آن، طراحی ارگونومیک به شمار می‌رود. به همین دلیل از آسیب رسیدن به ستون فقرات و مهره‌های گیمرها، که معمولا برای ساعاتی طولانی و بدون مکث پشت سیستم کامپیوتری می‌نشینند، جلوگیری خواهد شد.

با توجه به این که می‌توان سه مانیتور 27 اینچی بر روی میز قرار داد، زاویه دید فوق‌العاده‌ای به دست آمده و تقریبا حسی همانند زمان قرار دادن هدست واقعیت مجازی خواهید داشت، با این تفاوت که با تکان دادن سر، نحوه نمایش محتوا تغییری نمی‌کند. ویبره‌ای که صندلی در زمان‌های مختلف حین اجرای بازی به بدنتان وارد می‌کند، بیشتر به طبیعی شدن تجربه کمک خواهد کرد. هنوز درباره قیمت ایسر پریدیتور ترانوز اطلاعاتی در دسترس نیست،‌ اما ایسر وعده داده آن را تا انتهای سال جاری به بازار عرضه کند.

#gallery-2 { margin: auto; } #gallery-2 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 100%; } #gallery-2 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-2 .gallery-caption { margin-left: 0; }

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها