بازیگر نقش چارلز منسون فیلم Once Upon a Time In Hollywood انتخاب شد


بازیگر نقش چارلز منسون فیلم Once Upon a Time In Hollywood انتخاب شد

در ادامه روند اضافه شدن بازیگران به جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو یعنی فیلم Once Upon a Time In Hollywood حضور «دیمن هریمن» (Damon Herriman) در این فیلم تایید شد. رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی-فرانسوی برجسته هالیوود است که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم «محله چینی‌ها»...

در ادامه روند اضافه شدن بازیگران به جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو یعنی فیلم Once Upon a Time In Hollywood حضور «دیمن هریمن» (Damon Herriman) در این فیلم تایید شد.

رومن پولانسکی، کارگردان لهستانی-فرانسوی برجسته هالیوود است که بیشتر برای کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم «محله چینی‌ها» (Chinatown) و فیلم «بچه رزماری» (Rosemary’s Baby) شناخته می‌شود. او همسر شارون تیت بود که در سال ۱۹۶۹ توسط چارلز منسون و پیروانش به قتل رسید. این موضوع پیش زمینه داستان و اتفاقات فیلم Once Upon A Time in Hollywood است و «مارگو رابی» (Margot Robbie) قرار است نقش شارون تیت را در این فیلم بازی کند. با اینکه این موضوع بخش مهمی از اتفاقات فیلم را تشکیل می‌دهد، اما تمرکز اصلی فیلم Once Upon A Time in Hollywood روی یک بازیگر و بدلکار سریال‌های وسترن است که «لئوناردو دی کاپریو» (Leonardo Dicaprio) و «برد پیت» (Brad Pitt) نقش این دو شخصیت را بر عهده دارند.

بازیگر نقش چارلز منسون فیلم Once Upon a Time In Hollywood انتخاب شد

دار و دسته «منسون» در سال ۱۹۷۱ در دادگاه گناهکار شناخته شدند و «چارلز منسون» رهبر این گروه در نوامبر سال گذشته میلادی در زندان درگذشت. به گزارش سایت The Wrap نقش چارلز منسون را در فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است دیمن هریمن بازی کند. علاوه بر او، «رافائل زاویروچا» (Rafal Zawierucha)، لئوناردو دی کاپریو، برد پیت، مارگو رابی، «آل پاچینو» (Al Pacino)، «تیموتی اولیفانت» (Timothy Olyphant)، «برت رینولدز» (Burt Reynolds)، «کرت راسل» (Kurt Russell) و «تیم راث» (Tim Roth) دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Once Upon a Time in Hollywood حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کوئنتین تارانتینو فیلم جدیدش را در سبک و طرح داستان بسیار نزدیک به فیلم معروف «داستان عامه پسند» یا همان «پالپ فیکشن» (Pulp Fiction) توصیف کرد. تارانتینو فعالیت سینمایی خود را در اوایل دهه 1990 به عنوان فیلم‌ساز مستقل آغاز کرد و فیلم «سگ‌های انباری» (Reservoir Dogs) را ساخت که به عقیده بسیاری از منتقدین از خارق‌العاده‌ترین فیلم‌های مستقل همه ادوار است. تا به حال تارانتینو عده کمی را از خود ناامید کرده است. انتظار می‌رود نهمین فیلم این کارگردان نیز ناامیدکننده نباشد.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ 26 جولای 2019 (4 مرداد 1398) به روی پرده‌های سینما برود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازیگر نقش چارلز منسون فیلم Once Upon a Time In Hollywood انتخاب شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق