ظلمی که ترامپ به ستاره استقلال و هوادارانش کرد


مارکوس نیومایر هافبک آلمانی استقلال با مشکل جدی رو به رو شده است. مشکلاتی که برای کارلوس کی روش رخ داده بود این بار گریبان مارکوس نیومایر آلمانی را در استقلال گرفته است. او قبل از بازی با السد با خبر شوک آوری روبرو شده است. مارکوس همسری سوئیسی و تابعیت دوگانه آلمانی – سوئیسی دارد. او که حساب های مالی اش را سوئیس باز کرده بوده ، با عقد...

ظلمی که ترامپ به ستاره استقلال و هوادارانش کرد

حساب بانکی مارکوس نیومایر بازیکن استقلال، در سوئیس مسدود شد!
نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ شهریور ۱۳۹۷ | ۰:۱۴
ظلمی که ترامپ به ستاره استقلال و هوادارانش کرد

حساب بانکی مارکوس نیومایر بازیکن استقلال در سوئیس مسدود شد و این بازیکن به زودی برای رسیدگی به وضعیت حساب بانکی اش، به سوئیس سفر می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارکوس نیومایر هافبک آلمانی استقلال با مشکل جدی رو به رو شده است.

مشکلاتی که برای کارلوس کی روش رخ داده بود این بار گریبان مارکوس نیومایر آلمانی را در استقلال گرفته است. او قبل از بازی با السد با خبر شوک آوری روبرو شده است. مارکوس همسری سوئیسی و تابعیت دوگانه آلمانی – سوئیسی دارد. او که حساب های مالی اش را سوئیس باز کرده بوده ، با عقد قرارداد با ایران و ارسال اولین بخش از مبلغ قراردادش از حساب ایران ، با تحریم از سوی بانک های کشورش روبرو شده و تمام حساب های مالی اش را مسدود کرده اند.

حالا این بازیکن از تعطیلی لیگ استفاده و ایران را ترک کرده تا شاید بتواند این مشکل را حل کند. مشکلی که شاید روزهایی زمان ببرد تا حساب هایش را از مسدودی در بیاورد و به آلمان منتقل کند. این روزها شاید کمی بیشتر از تعطیلی تمرینات باشد. او فعلا در شوک است و نمی داند چه باید بکند!

تابناک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا