برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟


برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟

رسانه کلیک – اگر می‌خواهید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام خود اقدام کنید، ادامه مطلب را بخوانید. در آپدیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت درخواست این نشان اضافه شده است. تیک آبی نشانه‌ای است که در اکانت‌های اینستاگرام برای شناسایی صفحات اصلی و جداسازی آن‌ها از موارد فیک استفاده می‌شود. اینستاگرام این نشان را برای صفحات […] نوشته برای...

رسانه کلیک – اگر می‌خواهید برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام خود اقدام کنید، ادامه مطلب را بخوانید. در آپدیت جدید اپلیکیشن اینستاگرام قابلیت درخواست این نشان اضافه شده است.

تیک آبی نشانه‌ای است که در اکانت‌های اینستاگرام برای شناسایی صفحات اصلی و جداسازی آن‌ها از موارد فیک استفاده می‌شود. اینستاگرام این نشان را برای صفحات مربوط به هنرمندان، شبکه‌های تلویزیونی، برند‌های مختلف و سایر اکانت‌های مشهور در نظر گرفته است (امکان درخواست تیک آبی اینستاگرام در اختیار حساب های پر فالوور قرار گرفت).

تا پیش از این برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام راه مشخصی وجود نداشت و برای درخواست این نشان، گزینه خاصی در اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در دسترس نبود. به همین دلیل عده‌ای با ایمیل و راه‌های دیگر با اینستاگرام ارتباط برقرار می‌کردند.

اما در جدیدترین آپدیت اینستاگرام بخش خاصی برای گرفتن تیک آبی ایجاد شده که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی درخواست خود را برای این شبکه اجتماعی ارسال کنید و از اینستاگرام بخواهید تا شرایط‌‌تان را برای داشتن این نشان بسنجد.

برای ثبت درخواست تیک آبی در اینستاگرام، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

آخرین نسخه از اپلیکیشن اینستاگرام را با توجه به نوع دیوایس، از اپ‌استور یا پلی استور دانلود کنید. بعد از اجرای برنامه، وارد پروفایل کاربری خود شوید.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟ با کلیک روی آبکون مشخص شده، نوار آپشن را باز کنید.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟ روی Settings کلیک کنید.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟ گزینه Request Verification را برگزینید. اطلاعات خواسته شده را وارد و سپس روی Send کلیک کنید. در این مرحله درخواست شما ارسال می‌شود.

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟

برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام چکار کنیم؟

در مرحله 6 یوزرنیم، نام کامل و تصویری از کارت شناسایی شما درخواست می‌شود. مدرک شما می‌تواند کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، قبض‌های حقوقی و از این قبیل موارد باشد. اینستاگرام برای شناسایی شما و ادعایی که برای مشهور بودن دارید، به این مدرک نیاز دارد.

بعد از ارسال درخواست برای گرفتن تیک آبی، باید مدت نامعلومی منتظر بمانید تا اینستاگرام وضعیت صفحه شما را بررسی کند و پس از آن در صورت واجد شرایط بودن، این نشان را به شما می‌دهد. مواردی که پیش‌تر در این مطلب توضیح دادیم، می‌توانند شما را در گرفتن تیک آبی اینستاگرام کمک کنند. بهتر است قبل از درخواست برای این نشان، نکات توضیح داده شده را عملی کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مبتلایت باشم