نیما رنگین کمان، هشت سال رفاقت


نیما رنگین کمان، هشت سال رفاقت

مهیار مجیب، مجری و بازیگر برنامه‌های کودک عکسی را از خود همراه با «پنگول» در اینستاگرام منتشر کرده و از دوستی با این عروسک گفته است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: مهیار مجیب، مجری و بازیگر برنامه‌های کودک که در برنامه «رنگین‌کمان» نقش «نیما» را بازی می‌کند، عکسی از خود را همراه با یکی از عروسک‌های برنامه به نام «پنگول» منتشر کرد. وی در متنی کوتاه همراه با این عکس که در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام منتشر کرده، از «دوستی» خود با این عروسک نوشته است: «هشت سال از دوستى ما گذشته، دوست دارم رفیق» مهیار مجیب با حساب کاربری mahyarmojib@ در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند.

نیما رنگین کمان، هشت سال رفاقت

مهیار مجیب از سال 85 به طور مداوم در برنامه «رنگین‌کمان» حضور داشته است. وی پیش از آن در فیلم سینمایی «در به درها» به کارگردانی امیرحسین صدیق بازی کرده است. مجیب همچنین در فیلم سینمایی «سلام برفرشتگان» نیز به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم در سال 89 ساخته شده و کارگردانی آن را فرزاد اژدری به عهده داشته است. مهیار مجیب همچنین در چند فیلم تلویزیونی از جمله «چند شاخه گل سرخ»، «کلاغ پر، دلفین پر» و «یک روز خوب» نیز بازی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر