آرش بعد از ازدواج هم دختران دبیرستانی را به خانه می آورد !


آرش بعد از ازدواج هم دختران دبیرستانی را به خانه می آورد !

زن 19 ساله ای که اظهار می کرد ازدواج دومش هم بر پایه دوستی های خیابانی بوده به تشریح ماجرای زندگیش پرداخت.

آرش بعد از ازدواج هم دختران دبیرستانی را به خانه می آورد !به گزارش فانوس، دو سال قبل وقتی در سال آخر دبیرستان تحصیل می کردم با «آرش» آشنا شدم. او جوانی خوش تیپ و شیک پوش بود که هر روز چشم به راهم می ماند تا از مدرسه خارج شوم. این گونه بود که من وقتی از مدرسه بیرون می آمدم چادرم را داخل کیفم می گذاشتم و مقنعه ام را نیز روی سرم جابه جا می کردم تا بخشی از موهایم بیرون بماند سپس به بهانه های مختلف از دوستانم جدا می شدم تا بتوانم در کوچه ای خلوت با «آرش» صحبت کنم.

احساس می کردم هیچ چیزی نمی تواند خدشه ای بر علاقه و عشق من به آرش وارد کند. چند ماه بعد وقتی آرش تصمیم به ازدواج با من گرفت خانواده های مان به شدت مخالفت کردند اما من تصمیم خودم را گرفته بودم با آن که می دانستم آرش با دختران دیگری هم تماس تلفنی دارد ، موضوع را جدی نگرفتم و بر ازدواج با او پافشاری کردم چرا که احساس می کردم دختران دیگر به دلیل خوش تیپی همسرم و به امید ازدواج با او تماس می گیرند و او بعد از ازدواج با من دیگر تماس تلفنی نخواهد داشت خلاصه بعد از کش و قوس های زیاد خانواده ها در حالی به این ازدواج رضایت دادند که از آینده آن آگاه بودند.

طولی نکشید که آرش نه تنها مرا فراموش کرد و روابط مان به سردی گرایید بلکه او حتی نمی توانست هزینه های شیک پوشی و عیاشی های خودش را هم تامین کند او فقط به قرار گذاشتن با دختران می اندیشید و همانند گذشته مقابل دبیرستان های دختران پرسه می زد.

شب ها نیز با دوستانش مدام در پارتی های شبانه بود دیگر تحمل این وضعیت را نداشتم و درحالی که هنوز به سالگرد ازدواج مان نرسیده بودیم مهر طلاق بر شناسنامه های مان جا خوش کرد. تصمیم گرفته بودم این بار عاقلانه رفتار کنم تا مانند گذشته فریب نخورم ولی باز هم درحالی درگیر یک عشق خیابانی شدم که نمی دانستم ریشه همه بدبختی هایم همین دوستی های خیابانی بود. هاشم که یک دستگاه وانت پیکان داشت مدام به من ابراز علاقه می کرد به همین دلیل خیلی زود ارتباط خیابانی ما آغاز شد تا این که او پیشنهاد داد داخل خودرو برای آشنایی بیشتر با هم صحبت کنیم اما ناگهان دو نفر دیگر از قسمت بار وانت پیاده شدند و با گذاشتن چاقو زیر گلویم، مرا آزار دادند و فرار کردند...

نوداد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق