دستور برخورد قضایی با متخلفان انبار آهن آلات صادر شد


دستور برخورد قضایی با متخلفان انبار آهن آلات صادر شد

قصرشیرین - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب گفت: در انبار آهن آلات بنیاد مسکن که با قیمت یارانه ای به مردم زلزله زده استان ارائه می شود، وقوع جرایم و تخلفاتی از ناحیه افراد سودجو محرز شده و دستور لازم قضایی برای برخورد با آن نیز صادر شده است.

محمد صادقی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: نیروهای انتظامی و اطلاعاتی شهرستان سرپل ذهاب در اجرای دستور قضایی صادر شده با انجام مجموعه اقدام های اطلاعاتی توانستند نسبت به کشف جرم و شناسایی متهمان اقدام کنند.
وی با بیان اینکه با انجام کارهای اطلاعاتی تاکنون 2 تن از متهمان شناسایی و دستگیر شده اند، بیان کرد: متهمان دستگیر شده با صدور قرار قانونی توسط مقام قضایی هم اکنون در بازداشت هستند و تحقیقات قضایی برای روشن شدن ابعاد واقعی و بیشتر قضیه در حال انجام است.
دادستان عمومی و انقلاب سرپل ذهاب افزود: برخورد قضایی با متخلفان و سودجویان همواره در دستور کار است و در صورت وقوع تخلف و جرم های بیشتر، اقدام های لازم برای کشف سریع و برخورد با متخلفان انجام خواهد شد.
صادقی گفت: مردم به شایعات بی اساس در این خصوص توجه نکنند و مطمئن باشند که تمام اقدام های لازم برای حفاظت از اموال بیت المال و حراست از اموال مردم انجام خواهد گرفت.
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت و برخورداری از 48 کیلومتر مرز با عراق در غرب کرمانشاه واقع شده است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دید.
7079/7399/3033

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز