ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکان


فصل پاییز، فصل ریختن برگهای پاییزی است و از آنجا که در کشور ما بازگشایی مدارس با شروع فصل پاییز همزمان می باشد لذا کاردستی فصل پاییز ایده جذابی می باشد که ما در این بخش به معرفی آن پرداخته ایم. کاردستی با برگهای پاییزی در اشکال مختلف ساخت کاردستی علاوه بر اینکه به عنوان یک سرگرمی برای کودک...

فصل پاییز، فصل ریختن برگهای پاییزی است و از آنجا که در کشور ما بازگشایی مدارس با شروع فصل پاییز همزمان می باشد لذا کاردستی فصل پاییز ایده جذابی می باشد که ما در این بخش به معرفی آن پرداخته ایم.

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی با برگهای پاییزی در اشکال مختلف

ساخت کاردستی علاوه بر اینکه به عنوان یک سرگرمی برای کودک شما محسوب می شود در رشد خلاقیت و بهره هوشی او نیز تاثیر بسزایی دارد؛ در مطالب قبلی مجله آرگا، با انواع کاردستی با وسایل دور ریختنی و ساده آشنا شدید، در این مطلب به معرفی کاردستی فصل پاییز پرداخته ایم که امیدوارم این ایده برای شما جذاب باشد.

ایده های زیبا برای ساخت کاردستی فصل پاییز

کودکان در مورد محیط پیرامون خود بسیار کنجکاو هستند بنابراین گردش در طبیعت و جمع آوری برگهای پاییزی ضمن ایجاد سرگرمی برای کودکان فرصت خوبی را برای پرورش خلاقیت، یادگیری علوم، ریاضی و تقویت جستجو گری آنها، در اختیار خانواده ها و مربیان کودکان قرار می دهد. در ادامه چند مورد کاردستی پاییزی از جمله انواع کاردستی با برگ برای کودکان را ارائه کرده ایم که انجام این کاردستی های ساده و تماشای آن می تواند برای کودک دلبند شما جالب باشد و او را سر ذوق آورد.

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی زیبا با برگهای پاییزی

کاردستی بامزه با برگهای پاییزی:

وسایل مورد نیاز:

برگ درخت ماژیک، چسپ، قیچی و مقوا پوم یا هر چیز دیگری برای بینی حیوانات

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی برگهای پاییزی

انجام این کاردستی بسیار راحت و ساده است و حتی کودکان کم سن نیز قادر به انجام آن می باشند. نتیجه این کار بسیار جالب و با نمک می باشد.

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی گل رز

با استفاده از برگ های خوش رنگ پاییزی می توانیم کاردستی های زیبایی به صورت گل رز بسازیم که برای این منظور کافی است تعدادی برگ جمع آوری کنید و با پیچاندن آنها در یکدیگر به ساخت گل رز بپردازید که نمونه ای از آن را در زیر مشاهده می کنید.

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی گل رز پاییزی

ایده ساخت کاردستی حیوانات پیشنهاد جذابی برای کاردستی پاییزی توسط کودکان است، بنابراین داشتن کمی خلاقیت و ذوق کافی است تا کودکان تشویق به درست کردن کاردستی های زیبایی در اشکال مختلف شوند. در ایجاد راهنمایی های بزرگترها نیز می تواند مؤثر واقع شود.

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی بامزه با برگهای پاییزی

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکان

کاردستی باحال فانتزی

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی خلاقانه

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی حشرات

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی پرنده

ساخت کاردستی فصل پاییز برای کودکانکاردستی آدمک پاییزی

در این مطلب با چند مدل ساده از کاردستی فصل پاییز آشنا شدید، امیدوارم از این ایده ها استفاده کرده و کاردستی های جذابی در منزل تهیه کنید. در صورت تمایل می توانید با کلیک بر روی کاردستی با انواع دیگر مدل های کاردستی و روش ساخت آنها آشنا شوید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کاردستی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی