ایران الف 10 بر صفر گرجستان را شکست داد


ایران الف 10 بر صفر گرجستان را شکست داد

اراک - ایرنا - تیم ملی کشتی نوجوانان 'ایران الف' در مرحله گروهی مسابقات بین المللی کشتی یادگار امام(ره) با نتیجه 10 بر صفر تیم 'گرجستان' را شکست داد. به گزارش ایرنا، در این مرحله از مسابقات تیم ارمنستان نیز با امتیاز هشت بر 2 گرجستان را شکست داد.

به گزارش ایرنا، در این مرحله از مسابقات تیم ' ارمنستان' نیز با امتیاز هشت بر 2 ' گرجستان' را شکست داد.
تیم ملی کشتی نوجوانان 'روسیه' نیز با امتیاز هشت بر 2 جمهوری 'آذربایجان' را مغلوب خود کرد و 'ایران ب' نیز با تیم توسعه ایران با نتیجه پنج بر پنج مساوی شدند.
همچنین تیم 'استان مرکزی' نیز با نتیجه هشت بر 2 'عراق' را شکست داد.
در این دوره از مسابقات 9 تیم در 2 گروه چهار و پنج تیمی با یکدیگر دیدار می کنند و از گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود می کنند.
رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام (ره) روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز شده و در این دوره از مسابقات پنج تیم خارجی از کشورهای گرجستان، روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و عراق، سه تیم به عنوان نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و یک تیم از استان مرکزی حضور دارند.
آزمایش و معاینه های پزشکی ورزشکاران و عملیات وزن کشی مسابقات صبح امروز(پنجشنبه) انجام شد و تیم های شرکت کننده در مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام یادگار امام(ره) استان مرکزی به مدت 2 روز همزمان با ( 30 و 31 آگوست 2018 ) در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک با یکدیگر به رقابت دارند.
در این مسابقات «گرجستان»، «ارمنستان»، «استان مرکزی»، «ایران الف» و «ایران ب» در گروه نخست رقابت می کنند و تیم های «روسیه»، «جمهوری آذربایجان»، «ایران د» و «عراق» نیز در گروه دوم قرار دارند.
بیش از 2 هزار کشتی گیر به صورت سازماندهی شده زیر نظر هیات کشتی استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6013/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها