رهبران ائتلاف النصر عراق فالح الفیاض را به عنوان نامزد نخست وزیری معرفی کردند


رهبران ائتلاف النصر عراق فالح الفیاض را به عنوان نامزد نخست وزیری معرفی کردند

شفقنا- رهبران ائتلاف النصر عراق روز جمعه از کاندید کردن فالح الفیاض برای تصدی پست نخست وزیری این کشور خبر دادند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از السومریه نیوز، رهبران ائتلاف النصر در بیانیه ای با اعلام این خبر عنوان کردند: ما به عنوان رهبران اصلی ائتلاف النصر، کاندیداتوری فالح الفیاض برای تصدی پست نخست وزیری را اعلام […]

رهبران ائتلاف النصر عراق فالح الفیاض را به عنوان نامزد نخست وزیری معرفی کردند

شفقنا- رهبران ائتلاف النصر عراق روز جمعه از کاندید کردن فالح الفیاض برای تصدی پست نخست وزیری این کشور خبر دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از السومریه نیوز، رهبران ائتلاف النصر در بیانیه ای با اعلام این خبر عنوان کردند: ما به عنوان رهبران اصلی ائتلاف النصر، کاندیداتوری فالح الفیاض برای تصدی پست نخست وزیری را اعلام می کنیم.

در این بیانیه همچنین آمده است: اعلام کاندیداتوری فالح الفیاض برای تصدی پست نخست وزیر عراق به این دلیل اتخاذ شده است که ما به توانایی های وی برای ارائه یک برنامه دولتی که پاسخ دهنده آرمان های شهروندن باشد، ایمان داریم علاوه بر این وی از مقبولیت گسترده ای در سطح ملی برخوردار است.

در ادامه این بیانیه آمده است: تصمیم مذکور به دلیل ایمان ما به این موضوع اتخاذ شده است که لازم است دولت آینده بیانگر آرمان ها و رنج مردم محروم در زمینه زندگی کریمانه و خالی از فساد باشد. این تصمیم همچنین در پاسخ به خوانش میدانی و عمیق اوضاع عراق و با تاکید بر طرح ائتلاف النصر در زمینه ایجاد فضایی فارغ از معیار طایفه گرایانه و راهکارهای سهمیه بندی شده و مبتنی بر اصل مشارکت فعال اتخاذ شده است.

کاندیداتوری فالح الفیاض برای تصدی پست نخست وزیری عراق ۲۴ ساعت پس از برکناری وی از سمت مشاور امنیت ملی و ریاست حشد شعبی از سوی حیدرالعبادی رهبر ائتلاف النصر صورت گرفته است.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بایدن: ایران به‌دنبال محو اسرائیل است