عکس؛ عملکرد ضعیف و نامطمئن دروازه بان جوان استقلال


لیگ برتر دیشب وارد هفته ششم شد. در یکی از بازی های شب گذشته تیم های پیکان و استقلال خوزستان در تهران به مصاف یکدیگر رفتند. پیکانی ها در این بازی موفق شدند با یک گل زودهنگام میهمان خود را شکست دهند. استقلالی ها که شب کم موقعیتی را سپری می کردند، در برخی لحظات بازی تحت فشار حریف قرار گرفته بودند. دروازه بان جوان این تیم هم یکی دو اشتباه...

عکس؛ عملکرد ضعیف و نامطمئن دروازه بان جوان استقلال

شکست شاگردان یزدی خفیف ماند
نویسنده : Parsfootball MultimediaService
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۰:۱۸
عکس؛ عملکرد ضعیف و نامطمئن دروازه بان جوان استقلال

تیم استقلال خوزستان در ششمین بازی فصل خود در تهران شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ برتر دیشب وارد هفته ششم شد. در یکی از بازی های شب گذشته تیم های پیکان و استقلال خوزستان در تهران به مصاف یکدیگر رفتند. پیکانی ها در این بازی موفق شدند با یک گل زودهنگام میهمان خود را شکست دهند.

استقلالی ها که شب کم موقعیتی را سپری می کردند، در برخی لحظات بازی تحت فشار حریف قرار گرفته بودند. دروازه بان جوان این تیم هم یکی دو اشتباه انجام داد که می توانست شکست را برای استقلال سنگین تر کند.

یکی از موقعیت های پیکان روی یک ارسال از سمت راست به دست آمد که حسین پورحمیدی با خروجی نامطمئن از دروازه، فرصت گلزنی را به مهاجم پیکان داد و ضربه سر این بازیکن توسط احمد آل نعمه از روی خط بیرون کشیده شد. دیگر حرکت پورحمیدی که با خوش شانسی او همراه شد، برخورد او با مهاجم پیکان در محوطه جریمه بود. در حالی که انتظار می رفت این برخورد از سوی داور پنالتی اعلام شود، اما مهاجم پیکان به دلیل تمارض با کارت زرد جریمه شد. اینگونه بود که دومین حرکت نامطمئن دروازه بان جوان و آینده دار استقلال خوزستان نیز برای او به خیر گذشت و منجر به باز شدن دروازه تیمش نشد.

پورحمیدی در حالی از سوی یزدی به عنوان گلر فیکس اس خوزستان معرفی شده که فرزین گروسیان، دیگر دروازه بان این تیم با سابقه چند فصل حضور در لیگ برتر نیز مترصد به دست آوردن فرصتی برای خودنمایی است.

عکس؛ عملکرد ضعیف و نامطمئن دروازه بان جوان استقلال عکس؛ عملکرد ضعیف و نامطمئن دروازه بان جوان استقلال عکس؛ عملکرد ضعیف و نامطمئن دروازه بان جوان استقلال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان