افغانستان برگزاری مسابقه موهن به مقدسات اسلامی در هلند را محکوم کرد


افغانستان برگزاری مسابقه موهن به مقدسات اسلامی در هلند را محکوم کرد

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «صلاح الدین ربانى» وزیر امور خارجه افغانستان، با «استیف بلاک» همتای هلندی خود در خصوص برگزاری مسابقه کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر گرامى اسلام حضرت محمد (ص) تلفنى صحبت کرد و...

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، «صلاح الدین ربانى» وزیر امور خارجه افغانستان، با «استیف بلاک» همتای هلندی خود در خصوص برگزاری مسابقه کاریکاتور موهن به ساحت پیامبر گرامى اسلام حضرت محمد (ص) تلفنى صحبت کرد و مراتب اعتراض افغانستان را در این مورد اعلام کرد.

ربانى، در این گفتگوی تلفنی اهانت به باورها و ارزش‌هاى مقدس بشرى را خلاف معیارهاى پذیرفته شده اخلاقى و آزادى بیان دانست و از وزیر خارجه و دولت هلند خواست، هرچه در توان دارند براى توقف این سناریو که باعث برانگیخته شدن احساسات پاک حدود یک و نیم میلیارد مسلمان در سراسر جهان مى‌شود، انجام دهند.

استیف نیز در این گفت‌وگو اظهار داشت که دولت هلند با این مسئله هیچ میانه‌ای ندارد و تلاش خواهند کرد، در چارچوب قوانین این کشور بتوانند با این رویداد برخورد کند.

به گزارش فارس، پیش از این نیز پاکستان در واکنش به برگزاری این اقدام موهن اعلام کرده بود که آن را در سطح بین‌المللی پیگیری خواهد کرد.

/انتهای پیام/

افغانستان برگزاری مسابقه موهن به مقدسات اسلامی در هلند را محکوم کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش