هنگامه قاضیانی بازیگر، آدم برفی ساخت!


هنگامه قاضیانی بازیگر، آدم برفی ساخت!

هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عکس‌ جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که وی را در کنار یک آدم برفی که خود او آن را ساخته، نشان می‌دهد.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: هنگامه قاضیانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون عکس‌ جدیدی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است که در آن وی در کنار یک آدم برفی دیده می‌شود. وی همچنین متنی کوتاه نیز همراه این عکس نوشته است: «آدم برفی زشت و خوشگل نداره عشقه.. روز برفی زیبای اسفند ٩٣ برای همه عزیزان دلم شاد و آروم.. کودکی از تقویم بدش میاد کودکی قلب رو دوست داره»

هنگامه قاضیانی بازیگر، آدم برفی ساخت!

قاضیانی که با حساب کاربری hengamehghaziani@ در اینستاگرام فعالیت می‌کند، چند روز پیش عکسی را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد که وی را در کنار شهرداد روحانی، آهنگساز و رهبر ارکستر نشان می‌داد. وی درباره این عکس و همچنین در تمجید از روحانی نوشته است: «استودیو.. اخرین روز تمرین سرود ملی ای ایران با شهداد روحانی موسیقیدان متواضع و اندیشمند که عشق به ایران در قلب او نهادینه است.. ١ هفته برای اجرای این سرود و تمرین از وین به تهران امد با یک عالمه مهر و انسانیت خاطره بزرگی را رقم زد. بزرگترین فضیلت برای یک هنرمند مردمی بودن اوست ..»

هنگامه قاضیانی بازیگر، آدم برفی ساخت!

هنگامه قاضیانی 44سال سن دارد و تاکنون در چندین فیلم سینمایی از جمله «من مادر هستم»، «ما همه گناهکاریم» و «به‌ آهستگی» بازی کرده است. وی همچنین برای بازی در فیلم‌های «به همین سادگی» و «روزهای زندگی» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شده است. از تئاترهایی که قاضیانی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «کالیگولا»، «در انتظار گودو» و «خنکای ختم خاطره» اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس