عکس هانیه توسلی، وقتی تفنگدار بود


عکس هانیه توسلی، وقتی تفنگدار بود

هانیه توسلی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی را از دوران کودکی خود منتشر کرده است.

نی نی بان، گروه رسانه‌های اجتماعی: هانیه توسلی، بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه اینستاگرام خود عکسی را از دوران کودکی‌اش منتشر کرده است. وی در توضیح این عکس نوشته است: «سه تفنگدار، مرجان (دختر دایى) من (وسط)و افسون (دختر خاله) همدان، تابستان ٦٦»

عکس هانیه توسلی، وقتی تفنگدار بود

هانیه توسلی که با حساب کاربری honeytavassoli_personal@ در اینستاگرام فعالیت می‌کند، دو هفته پیش اولین عکسی که از او در مطبوعات چاپ شده را در این شبکه اجتماعی منتشر کرد. توسلی همراه این عکس متنی هم درباره بازی در فیلم سینمایی «شام آخر» به عنوان اولین حضور سینمایی‌اش و احساس خود نسبت به این عکس نوشته است: «این عکس اسفند ماه سال ١٣٧٩گرفته شده. یعنى حدودن چهارده سال پیش. من سر فیلمبردارى سریال غریبه بودم اون روزها و یادمه بعد از فیلمبردارى سریع خودم رو رسوندم دفتر آقاى شهیدى براى تست گریم و لباس شام آخر. انتخاب من قطعى نبود البته و هنوز معلوم نبود سر شام آخر مى شه باشم یا نه. فیلمبردارى شام آخر البته بعد از عید شروع شد. فروردین ٨٠. این عکس هم بعد از پایان فیلمبردارى چاپ شد اواخر خرداد. اولین عکسى از من که در روزنامه‌اى چاپ مى شد. یادمه از سر کوچه‌ى خودمون که یه دکه‌ى روزنامه فروشى بود رد شدم و عکس رو دیدم که روى صفحه‌ى اول هفته نامه‌ى سینما چاپ شده بود. دلم هُرى ریخت. خیلى حس عجیبى بود. من در این عکس بیست و یک ساله‌ام و شام آخر اولین کار سینمایى است که بازى کردم. این عکس براى من خیلى نوستالژیکه. الان دیدمش و فکر کردم اینجا بذارمش. به یاد چهارده سال پیش و همین روزها»

عکس هانیه توسلی، وقتی تفنگدار بود

هانیه توسلی 35سال سن دارد و تاکنون در چندین فیلم سینمایی از جمله «شب‌های روشن»، «کافه ستاره»، «آقا یوسف»، «زندگی خصوصی» و «شکاف» بازی کرده است. وی همچنین در سال 91 برای بازی در فیلم سینمایی «دهلیز» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر شد. از سریال‌هایی که توسلی در آنها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به «شمس‌العماره»، «میوه ممنوعه» و «وفا» اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران