رسیدگی به پرونده پرهام در گلستان انجام می شود


رسیدگی به پرونده پرهام در گلستان انجام می شود

گرگان - ایرنا- با دستور رییس قوه قضاییه و حکم دیوان عالی کشور و به منظور دسترسی آسان شاکیان و مالباختگان گلستانی، پرونده موسوم به پرهام از سیستان و بلوچستان به این استان منتقل و در گرگان رسیدگی می شود.

رییس کل دادگستری گلستان روز شنبه به ایرنا اعلام کرد: پرونده موسوم به شرکت پرهام در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان در حال رسیدگی بود که دوری راه و طولانی شدن روند رسیدگی امکان پیگیری را برای شکات گلستانی سخت کرده بود.
هادی هاشمیان اظهار داشت: به همین علت در نامه ای از رییس قوه قضاییه خواستیم برای رسیدگی سریع تر پرونده و انتقال آن به استان مساعدت کند که خوشبختانه با دستور وی و نظر دیوان عالی کشور، پرونده برای ادامه رسیدگی به گلستان ارسال شد.
وی افزود: پرونده برای احقاق حقوق مالباختگان از این پس در دادگستری گرگان و توسط قضات توانمند استان رسیدگی می شود.
هاشمیان با بیان اینکه پرونده پرهام سه متهم دارد که همه در زندان هستند از مردم خواست که به افراد مدعی پرداخت سودهای کلان در کوتاه مدت، اعتماد نکنند.
به گزارش ایرنا این پرونده بیش از 3 هزار شاکی دارد که دو هزار و 200نفر آنان گلستانی هستند.
متهمان در این پرونده با تاسیس شرکت هرمی لیزینگ خودرو و با این ادعا که می‌توانند خودروهای ساخت داخل را چند میلیون تومان پایین‌تر از قیمت بازار به مشتریان بفروشند افزون بر 2هزار میلیارد ریال در استان های گلستان و سیستان و بلوچستان از مردم کلاهبرداری کردند.
1648

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانواده

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها