معرفی تانک آبی-خاکی اسپرات SDM1


معرفی تانک آبی-خاکی اسپرات SDM1

کمپانی روستک استیت که زیربرند فرعی روزوبورن اکسپورت می‌باشد از تانک آبی-خاکی جدید خود با نام اسپرات SDM1 رونمایی کرد. این تانک سبک به بسته تسلیحات قدرتمند مجهز بوده و از اسلحه‌ی 125 میلی‌متری، مسلسل 7.62 میلی‌متری کنترل از راه دور و مسلسل هم‌محوری سود می‌برد. مدیر این شرکت آقای الکساندر میچف می‌گوید: اسپرات SDM1... نوشته معرفی...

کمپانی روستک استیت که زیربرند فرعی روزوبورن اکسپورت می‌باشد از تانک آبی-خاکی جدید خود با نام اسپرات SDM1 رونمایی کرد.

معرفی تانک آبی-خاکی اسپرات SDM1
این تانک سبک به بسته تسلیحات قدرتمند مجهز بوده و از اسلحه‌ی 125 میلی‌متری، مسلسل 7.62 میلی‌متری کنترل از راه دور و مسلسل هم‌محوری سود می‌برد.

معرفی تانک آبی-خاکی اسپرات SDM1
مدیر این شرکت آقای الکساندر میچف می‌گوید:

اسپرات SDM1 تنها تانک آبی-خاکی سبک و جنگنده در کلاس خود است که از قدرت آتش بالایی برخوردار می‌باشد. این تانک قادر است فوراً از کشتی پیاده شده و در شب یا روز از مناطق بسیار خشن و سرسخت عبور نماید. روزوبورن اکسپورت انتظار دارد کشورهایی با مناطق صعب‌العبور زیاد همچون موانع آبی، خاکی و کوه‌ها به این تانک جدید توجه ویژه‌ای نشان دهند.

این تانک خاکی-آبی سبک دارای سیستم هدایت موشکی است که به‌طور ویژه برای قفل روی هدف‌های مسلح طراحی شده است. برد این سیستم تا 5 کیلومتر می‌باشد.

اسپرات SDM1 که یک تانک خودکششی است به منظور حمایت از پیاده‌نظام خودی، درگیر با هدف‌های مسلح، تخریب نقاط موردنظر و حمل‌ونقل خدمه طراحی شده است.

معرفی تانک آبی-خاکی اسپرات SDM1
سیستم کنترل آتش دیجیتالی این تانک که بسیار اتوماتیک عمل می‌کند با تشخیص اهداف ساکن و متحرک تانک و در شرایط دید ضعیف به‌صورت یکپارچه درآمده است.
این وسیله نقلیه‌ی نظامی سبک‌وزن قادر است در مناطقی با ارتفاع زیاد و گرم و مرطوب به راحتی عمل کند و توانایی شلیک در حالت شناور را نیز دارد.
تانک جدید اسپرات SDM1 به‌طور ویژه برای نیروهای هوابرد روسیه طراحی شده است.

مشخصات تانک اسپرات SDM1

کشور سازنده: روسیه سال معرفی: 2017 ظرفیت: 3 نفر وزن: 18 تن طول: 7.08 متر با احتساب لوله توپ طول بدنه: 5.8 متر عرض: 3.15 متر ارتفاع: 3.05 متر سلاح اصلی: 125 میلی متری مسطح پیشرانه: UTD-29 دیزلی قدرت: 500 اسب بخار حداکثر سرعت: 70 کیلومتر بر ساعت سرعت در آب: 7 کیلومتر بر ساعت شعاع حرکت: 500 کیلومتر

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آمار فروش پیکاپ‌ها در سه‌ماهه سوم سال 2023 و عملکرد چشمگیر ماوریک