همه در انتظار انتشار خبر انتقال ستاره ایرانی ؛ ستاره پرسپولیسی در یک قدمی حضور در لیگ جزیره!


ناتینگهام فارست از پنجره زمستانی گذشته نام خود را در میان فوتبالدوستان ایرانی مطرح کرد، از برهه ای که اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران را بعد از ماه ها بدون تیم بودن با قراردادی شش ماهه به خدمت گرفت بلکه این بازیکن بتواند بخشی از مشکلات آنها را حل کند اما مصدومیتی غیرمنتظره بار دیگر او را از میادین دور نگه داشت. باشگاه انگلیسی که بیشتر سهامش...

همه در انتظار انتشار خبر انتقال ستاره ایرانی ؛ ستاره پرسپولیسی در یک قدمی حضور در لیگ جزیره!

ناتینگهام فارست مهاجم نگرفت تا انصاری فرد بیاید؟
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۲ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۳:۵۵
همه در انتظار انتشار خبر انتقال ستاره ایرانی ؛ ستاره پرسپولیسی در یک قدمی حضور در لیگ جزیره!

هنوز هیچ خبر رسمی از توافق باشگاه انگلیسی با ستاره ایرانی منتشر نشده اما رسانه های منتسب به ناتینگهام همچنان از تلاش برای نهایی شدن این انتقال خبر می دهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناتینگهام فارست از پنجره زمستانی گذشته نام خود را در میان فوتبالدوستان ایرانی مطرح کرد، از برهه ای که اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی ایران را بعد از ماه ها بدون تیم بودن با قراردادی شش ماهه به خدمت گرفت بلکه این بازیکن بتواند بخشی از مشکلات آنها را حل کند اما مصدومیتی غیرمنتظره بار دیگر او را از میادین دور نگه داشت. باشگاه انگلیسی که بیشتر سهامش در اختیار مالک المپیاکوس است حالا شش ماه بعد از آن انتقال غیرمنتظره این بار مشتری دیگر ستاره تیم ملی ایران شده و در پی انتقال قرضی کریم انصاری فرد دومین گلزن برتر فصل گذشته سوپرلیگ یونان است. انتقالی که طی ۲۴ ساعت گذشته تمامی اخبار این باشگاه را تحت الشعاع خود قرارداد و باعث شد سایت nottinghampost در گزارشی به بررسی آخرین روند مذاکرات انجام شده بپردازد.

این سایت منتسب به باشگاه ناتینگهام فارست با اشاره به ناکامی سران این باشگاه در خرید مهاجم جدید برای آیتورکارانکا نوشت:« ابراهیم با، جرمین دفو، رودی گستله و نلسون اولوییرا چهار مهاجمی بودند که طی یک ماه گذشته باشگاه تلاش فراوانی برای خرید آنها در جهت تقویت خط حمله خود داشت اما به نتیجه نرسید تا کارانکا درست در بحبوحه آغاز فصل جدید چمپیون شیپ با مشکلات زیادی در خط حمله روبرو باشد».

سایت ناتیگهام پست در ادامه به آخرین تلاش فارست برای خرید قرضی کریم انصاری فرد به عنوان آخرین آلترناتیو برای تکمیل خط حمله اشاره و مدعی شد:« طی مذاکرات انجام شده باشگاه ناتینگهام پیشنهاد خرید قرضی و یکساله کریم انصاری فرد را به المپیاکوس ارائه داده است. در واکنش به این پیشنهاد که مورد توجه ملی پوش ایرانی هم قرار گرفته باشگاه یونانی تا چهار روز فرصت خواسته تا پاسخ نهایی خود را ارسال کند».

جالب این که برخلاف روز گذشته امروز رسانه های یونانی هنوز واکنش جدیدی به جدایی ستاره ایرانی از المپیاکوس نشان نداده اند از همین رو باید منتظر ماند و دید در روزهایی که پنجره تابستانی فوتبال اروپا بسته شد چه سرنوشتی برای گلزن برتر فصل قبل سرخ و سفیدها رقم خواهد خورد. چه بسا توافقات کلی میان طرفین قبل از بسته شدن پنجره به دست آمده و تنها اعلام رسمی این انتقال باقی مانده باشد که آن هم بعد از تکمیل مدارک برای ارائه به فیفا و اتحادیه فوتبال انگلیس عملی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق