ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت فعال شد


ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت فعال شد

بر این اساس مشمولان می توانند برای ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

ثبت شماره شبای مشمولان در سامانه سهام عدالت فعال شد
سازمان خصوصی اعلام کرد مهلت ثبت شماره شبای مشمولان سهام عدالت از امروز (۱۰ شهریور) تا پایان مهر برای آخرین بار فعال شده است.

به نقل از سازمان خصوصی سازی، دریافت شماره شبای بانکی مشمولان برای واریز سود سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر به حساب مشمولان از ۳۰ فروردین سال ۹۶ تاکنون از طریق سامانه سهام عدالت در حال اجرا بوده و چند نوبت ضرب الاجل پایان این مهلت اعلام شده است، اما بنا به اجازه شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در آخرین جلسه این شورا، این مهلت حداکثر تا پایان مهر امسال برای مشمولان تمدید شد.

بر این اساس مشمولان می‌توانند برای ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir مراجعه کنند.

پس از پایان مهر به هیچ وجه مشمولان سهام عدالت که شماره شبا بانکی اعلام نکرده باشند اجازه این کار را نخواهند داشت.

سازمان خصوصی سازی به مشمولان سهام عدالت اعلام کرد که از این فرصت ایجاد شده زمانی برای ثبت و وارد نمودن شماره شبای بانکی خود استفاده و در اسرع وقت شماره شبای بانکی خود را در سامانه وارد و تایید آن را از همین سامانه پیگیری کنند.

تاکنون نزدیک به ۳۸ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر سهام عدالت خود را به طور کامل دریافت کرده اند و سود اختصاص یافته به این دسته از مشمولان مبلغ حدود سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است.

از حدود ۴۷ میلیون نفری که مشمول سهام عدالت هستند، حدود ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر شماره شبای بانکی خود را به این سامانه وارد کرده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در